niedziela, 20 kwietnia 2014

zamiast śniadania - wielkanocne smakołyki

Dzisiaj śniadania na blogu nie będzie, ale żeby tak pusto też nie było podzielę się z Wami smakołykami, które przygotowałam na Święta. Jak zwykle to dla mnie przypadły wszystkie ciacha, ale uwielbiam piec więc tylko mnie to zrelaksowało! :)) Wielkanocne wypieki zaczęłam testować już chwilę wcześniej i na drugim blogu pojawiły się babka waniliowa, mazurek kajmakowy i mazurek różany. Na dzisiaj przygotowałam mazurka kajmakowego, babkę marmurkową i sernik "śliwka w czekoladzie". Żebyśmy się totalnie się nie zasłodzili mama zrobiła jajka faszerowane pieczarkami. Na śniadanie pojechaliśmy do babci, u której są bardziej tradycyjne potrawy. Po jajeczku mam ochotę na ciacho więc zaraz chyba pokroimy mazurka ;)
Na babkę, sernik i faszerowane jajka dodam przepisy po Świętach :)

babka marmurkowa

sernik "śliwka w czekoladzie"

mazurek

jajka faszerowane


Pochwalę się też jaką zdolną mam mamę! Tak pięknie przystroiła koszyczek :) Tato powiedział, że trzeba to udokumentować i żebym zrobiłam zdjęcie i dodała na bloga, bo - cytuję - "w internetach muszą nasz piękny koszyczek zobaczyć" :D Pozdrawiam mamę i tatę jeśli to czytacie, haha! ♥



Radosnych Świąt Wielkanocy dla wszystkich czytelników bloga!
Spędźcie dzisiejszy dzień miło, z rodziną :) 
Dużo zdrowia i radości wszystkim!

9 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda tak apetycznie! U mnie w domu placków, ciach się nie piecze. Gdy się już jakieś trafi to każdy zje po kawałku i potem ma dość :D niesłodyczowi jesteśmy.
    No a z okazji Świąt - wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko ładne, estetycznie podane, ciasta udane w stu procentach!:) Piękne święta na stole się szykują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie smakołyki i bardzo ładny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! A sernik podoba mi się najbardziej.
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma co - tak pięknym koszyczkiem trzeba się pochwalić ;) brawo dla mamy i tym samym dla Ciebie za cudowne wypieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle pyszności było u Ciebie! Twoje ciasta pewnie szybko znikały :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zrobiłam na święta marmurkową ;) Serni wygląda bosko.
    i hhaha pozdrów rodziców ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. od czasu do czasu... czytamy! mama :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)