sobota, 12 kwietnia 2014

.621. z czekoladowym akcentem na Dzień Czekolady

~wegańskie bananowe owsiane scramble z resztą banana, płatkami migdałów i gorzką czekoladą~


Celebrujemy Dzień Czekolady! :))

PRZEPIS /1 porcja/
~45g płatków owsianych
~2-3 łyżki otrębów owsianych
~100ml mleka sojowego
~3/4 dużego, dojrzałego banana (ok. 100g)
~ew. coś do posłodzenia - cukier/stevia
~szczypta soli, proszku do pieczenia i sody
   olej do smażenia

Płatki i otręby zalać mlekiem i zostawić pod przykryciem na noc. Rano banan rozgnieść widelcem i dodać do płatków razem z solą, proszkiem do pieczenia i sodą, ew. posłodzić masę. Na patelni rozgrzać olej (łyżeczkę/łyżkę) i wylać masę, smażyć na małym ogniu ok. 2 minuty, po czym "rozbełtać" masę łopatką i postępować z nią jak z jajecznicą :) Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego :)

22 komentarze:

  1. Bo dzien swiety nalezy swiecic!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest święto, trzeba więc świętować - nie ma innej opcji! tym bardziej kiedy to tak przyjemny dzień :) podoba mi się sposób podania! apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie idealne :)
    Miłego Dnia Czekolady :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dawno nie jadłam scramble! Narobiłaś mi niesamowitej ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetycznie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciężko celebrować, jak się czekoladę codziennie wciąga, ale próbuję ;) scramble nigdy nie robiłąm. jakoś jajecznica na słodko dla mnie chyba nie jest

    OdpowiedzUsuń
  7. tyyyle czekoladowych śniadań dzisiaj, ach! :) to będzie słodki dzień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te scramble :)
    Oo, nawet nie wiedziałam o tym dniu! :O :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam o przepis....;P Wegańskiego nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać! :)
      A takie świętowanie jak najbardziej do mnie przemawia :)

      Usuń
  10. bardzo ładnie podane ! czekolada podbija wszystkie blogi :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mm.. musiały być przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. scramble, scramble- zapomniałam o nim kompletnie! a w takim wydaniu jest nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie poczekam na przepis, bo z wersją wegańską jeszcze się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie! Rzadko się decyduję na scramble i to źle, bo musi być pyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, i scramble bez jajka też jest świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. fenomenalnie wyglada na zdjeciach bardzo chetnie bym sprobowala tego sniadanka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybornie podane, jak zawsze u Ciebie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)