poniedziałek, 7 kwietnia 2014

.616. gryczanka + paka od Makaronoholików

~kasza gryczana niepalona na mleku sojowym z kakao, pomarańczą (również w środku) i domowym masłem orzechowym z kawałkami gorzkiej czekolady~



No to jeden smak masła orzechowego Wam zdradziłam :)


Jakiś czas temu na facebook'u był organizowany konkurs dla bloggerów, w którym można było wygrać paczkę z makaronami firmy Międzybrodzki Makaron. Byłam bardzo szczęśliwa, gdy okazało się, że mój blog został wybrany! :) Firma ta produkuje domowe makarony 4-jajeczne. W paczce znalazłam aż 8 opakowań makaronu! Jakie rodzaje to były? :


makaron ryż, makaron gwiazdka, makaron świderek, makaron pierożek (ja zawsze mówiłam na niego "kolanka", fajnie poznać inną nazwę :)), makaron kolanko (czyli się myliłam mówiąc "kolanko" na poprzedni rodzaj makaronu... :)), makaron rurka, makaron nitka gruba, makaron muszelki (nie mogę znaleźć na stronie producenta)


Oprócz makaronów w paczce znalazłam również kalendarz z pięknym zdjęciami potraw oraz minutnik w kształcie jajka :) Teraz już nie rozgotuję makaronu! :)

19 komentarzy:

  1. Super, gratuluje:) teraz to masz zapas makaronow na najblizszy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę to masło! tak bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, niedawno gryczanka zagościła na moim talerzu i po mimo obaw smakowała wspaniale :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jestem ciekawa tych pozostałych smaków masła. ten to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. super:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie podana gryczana *.* fajna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym chciała mieć taki zapas makaronu! Super, gratuluję :-)

    Ps. uwielbiam to rozpuszczające się masło orzechowe w Twoich miseczkowych śniadaniach *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. no to makaronowa uczta się szykuje (;
    a co do gryczanki to nic dodać, nic ująć, dodatki boskie, a to masło to czysty obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! A to masło,ah...chyba czas zabrać się za domowe! Czekam na przepis na nie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też dzisiaj kasza gryczana niepalona na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na oba rodzaje mówiłam zawsze kolanko, dobrze się czegoś dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd poznałem smak niepalonej kaszy gryczanej, tej palonej od razu szybciutko się pozbyłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. masła i kawałki czekolady <3 bajka!! a gryczanka na słodko pyszna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję wygranej :)
    połączenie mandarynki i czekolady , zawsze na tak !

    OdpowiedzUsuń
  15. te masło *-*
    gratulacje wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paczka, kocham makarony 3

    OdpowiedzUsuń
  17. can you please write out a recipe for this? (:
    i would like to make it for breakfast tomorrow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sure! ;)
      60g buckwheat groats
      1 to 1 and 1/2 cup milk/water (I used soy milk)
      sweetener to taste
      pinch of salt
      1 and 1/2 tbsp cocoa
      *1 orange, peanut butter (my addition. you can add to your porridge whatever you want :))
      Boil the milk, add the groats and cook until the liquid absorbed. When the groats absorbent milk add the cocoa, salt and sweetener to taste. Serve with favorite addition. Enjoy :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)