środa, 9 kwietnia 2014

.618. z przymusu

~kakaowy pudding z kaszy manny przełożony bananem, z domowym masłem orzechowym z kawałkami czekolady~




Na wczorajsze śniadanie dodam przepis niedługo. Jak tylko to zrobię to Was powiadomię, teraz nie mogę, wczoraj straaaasznie późno wróciłam i byłam bardzo zmęczona po całym dniu... Poza tym, nawiązując do śniadania "z przymusu", na sam koniec tegoż dnia obluzował mi się zamek w aparacie ortodontycznym i boje się cokolwiek gryźć... Oby dzisiaj udało się załapać do ortodontki :( Wczorajszy dzień mimo wszystko był udany :) Po zdjęciach miałam trochę wolnego czasu więc spotkałam się z Agatą :* Dzięęęękuję kochana i do czerwca! ♥♥♥

27 komentarzy:

  1. sezon an lodówkowe śniadanie, nareszcie! :) takie smaczne "przymusy" mogę mieć codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jaki równy wyszedł za to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne jestescie:) biedna.. ja nigdy nie mialam aparatu wiec nie wiem jak to jest.. ale chyba mimo, ze z przymusu bylo pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile łyżek/gram manny użyłaś do tego puddingu? :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki, takie apetyczne :)
    gratuluję spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uu nie zazdroszczę problemów z aparatem :/ myślę, że uda ci się umówić na wizytę do ortodonty !
    pudding świetny ! jeszcze ten banan w środku , połączenie idealne ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale to śniadanie musialo byc pyszne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju on wygląda obłednie idelanie *.* Megaaa <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. smaki w puddingu - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda ten pudding!
    Cieszę się że już nie noszę aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda przeuroczo! *-*
    zrób mi taki proszę! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale nadziany! Pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy w życiu nie wyszedłby mi taki ładny... zdolniacha!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda niesamowicie, uwielbiam te lodówkowe puddingi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne jesteście!! :)
    mimo iż z przymusu to i tak smacznie ! oby z aparatem udało się szybko załatwić sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dzisiaj też pudding kakaowy, ale z innej kaszy. Twój wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z przymusu? Dla mnie taki pudding byłby idealna opcja na śniadanie w każdej chwili! obłedny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tam, ja bym takie śniadanie chętnie zjadła w pełni dobrowolnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ rewelacyjna wersja. Urzekło mnie to przełożenie bananem :) Niby prosty trick, a taki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha, na serio byłam taka rozmazana? :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to pewnie było te zdjęcie przed tym profesjonalnym wodnym demakijażem :D :D

      Usuń
  21. do jedzenia takich śniadań to mnie przymuszać nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się, ta konsystencja <3
    Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pięknie wygląda ! *.* taak profesjonalnie xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem, że trochę odkopuję, ale jestem noga w kuchni i zastanawiam się, ile dodać kakao do takiej porcji puddingu... Zakładam, że nie więcej niż łyżeczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ja dałam chyba ze 3 łyżeczki nawet, ale wszystko zależy od tego, jak intensywny smak kakao chcesz. Może być nawet 1 - wtedy będzie lekko kakaowe, jak dasz dwie to chyba będzie tak optymalnie ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)