czwartek, 17 kwietnia 2014

.626. na zimno z ricotty

~sernik na zimno z ricotty podany z truskawkami~


W końcu wolne! ♥♥♥ Chociaż...nie do końca. Ale przynajmniej w szkole nie muszę się męczyć.
Pierwsze zetknięcie z agarem... ;)

PRZEPIS /1 porcja/
~opakowanie ricotty (250g)
~cukier/stevia/inna substancja słodząca do smaku
~1 1/2 płaskiej łyżeczki agaru + woda
~łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią

Agar przygotować zgodnie z przepisem na opakowaniu i lekko ostudzić. Ricottę posłodzić i dodać do niej agar. Przełożyć masę do miseczki/innego naczynia i wstawić na noc do lodówki. Rano przełożyć na talerz, podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego!

19 komentarzy:

  1. wygląda pięknie ! :D dawno nie jadłam śniadania "na zimno" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z agaru można świetne śniadania i desery wymyślać i twój serniczek dziś jest na to dowodem! świetnie wygląda, a smakiem pewnie jeszcze bardziej zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. agar to świetny wynalazek, gdyż osobiście żelatyny okropnie się brzydzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to piękne :) <3
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Serniczek z ricotty od dawna jest na mojej liście "to do". Świetnie go podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym spróbować takiego serniczka, bardzo ciekawi mnie jego smak i konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podany niczym w restauracji troche skojarzylo mi sie z pannacotta :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamciu ale miałaś ucztę na śniadanko!
    wygląda nieziemsko! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam agar, będę musiała pokombinować.Świetne to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity! Uwielbiam takie serniczki, a z ricotty po prostu musiał rozpływać się w ustach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham serniczki i ricottę, więc to dla mnie połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z ricotty musiał być niesamowicie lekki i puszysty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozpoczynasz sezon serniczków? Rzeczywiście, niedługo ten sezon rozkręci się na dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ricotty absolutnie ulubiony, a z agarem na dobre jestem zaprzyjaźniona, świetne deserowe śniadania można z jego udziałem stworzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Cię za ten blog, zdjecia i wszystkoooo!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czaję się na agar, muszę go dorwać :) A serniczek z ricotty mega! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten serniczek wygląda bosko! ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)