środa, 23 kwietnia 2014

.631. plackowe doładowanie

~podwójnie czekoladowe* razowe pancakes z dodatkiem odżywki białkowej podane z jogurtem naturalnym i powidłami z mirabelki~
*sojowe mleko czekoladowe, odżywka białkowa czekoladowa



No to wracamy na tydzień do szkoły...Ciężki tydzień...Na powitanie - dwa sprawdziany. Fizyka i historia. Może ktoś zaciśnie kciuka na szczęście? Bo przyznam bez bicia - tak bardzo nie chciało mi się uczyć... Ej, powiedzcie, przerwa świąteczna jest od tego żeby odpocząć, spędzić czas z rodziną etc. a nie siedzieć nad książkami! Prawda?

18 komentarzy:

  1. z choinką mi się skojarzyła ta wieżyczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przerwy ogólnie są od tego żeby wypocząć, ale szkoły mają jakieś inne zdanie na ten temat :(

    OdpowiedzUsuń
  3. no jasne, że prawda! :)
    + te placuszki cudnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownie dzisiaj ułożyłaś te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie je ułożyłaś :D
    o tak, przerwy świąteczne to w końcu PRZERWY. od nauki, od wszystkiego. w mojej szkole nawet w statucie jest, że nie wolno wtedy nic zadawać, ale nauczyciele mają inne zdanie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, jakbyś ją spędziła nad książkami to byłabyś jeszcze bardziej zmęczona i niechętna do dalszej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą w 100%! Święta nie są od nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze trzymam mocno kciuki, powodzenia! :*
    wieżyczka pięknie ułożona, jeszcze apatyczniej wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mi ślinka cieknie na ich widok..

    OdpowiedzUsuń
  10. podałaś je fenomenalnie, zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawda!:)

    Ułożenie placków... miszcz!

    OdpowiedzUsuń
  12. otóż to, dlatego też do nich nie zajrzałam. ;)
    a czekolada z rana to zawsze dobry pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że prawda. Trzymałam za Ciebie kciuki, jak poszło? :)
    Placki wyszły idealne, a podanie na 6!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawda, prawda! Nigdy nie lubiłam uczyć się w takie przerwy..
    A placki wyglądają genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda jak domek z pierniczków! :DD
    cuudownie to wygląda!
    masz rację, nauczyciele są bez serca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)