środa, 16 kwietnia 2014

.625. tak czekoladowo

~owsianka na mleku sojowym z czekoladową odżywką białkową, bananem (również w środku - dodanym podczas gotowania) i nutellą~




Z czystej ciekawości tę odżywkę kupiłam. Owsianka jest pierwszym posiłkiem w którym ją wykorzystałam i było bardzo smacznie (i chyba bardziej 'sycąco' nawet?). Mam jeszcze całe opakowanie, więc będę eksperymentować, bo shake może też jest smaczny, ale są ciekawsze potrawy do których można wykorzystać odżywkę :) A co Wy sądzicie o odżywkach białkowych? Używacie ich, lubicie, nie lubicie?

23 komentarze:

  1. Wygląda bardzo apetycznie. Znam wiele osób, które dodają odżywkę do owsianki, jednak sama nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak bardzo apetycznie wygląda ten banan oblany czekoladą ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. o, Ty też bicki robisz? :D
    ja jestem ,,za" odżywkami, o ile spożywający bez ich pomocy jest w stanie samodzielnie ułożyć sobie odpowiednio zbilansowane menu. sama kupię, jak mnie tylko w końcu na pakernie puszczą!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekolada i banan, nic dodać, nic ująć ;-)) jeden ze smaczniejszych duetów!

    Odżywki białkowe? Hm, nigdy nie jadłam, więc nawet nie wiem, czy lubię :D ...

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o odżywki to nie używam, ale wyobrażam sobie jak smaczna ta owsianka była :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam, bo moja rodzina jest uprzedzona i mimo mojego tłumaczenia, wciąż uważają, że po odżywce będę wyglądać jak Pudzianowski, więc odpuściłam już rozmowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam odżywek. Nutella i banan ^,^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ich nie używam i chyba nie będę. Jakoś nie jestem przekonana do takich typu rzeczy.
    Banan i nutella, połączenie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuje zakup odzywki bialkowej:) jaka masz? Polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tę http://www.decathlon.pl/mk-protein-czekolada-500g-id_8273060.html

      Usuń
  10. Genialnie wypelniona idelana miseczka uwielbiam i podoba mi sie to zdjecie <3 Ja jeszcze nie probowałam takiej odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hejka, znowu ja :D jaka odzywke polecasz? uzywasz? czy syci na dlugo ? bede wdzieczna za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywam tej http://www.decathlon.pl/mk-protein-czekolada-500g-id_8273060.html
      Nie mogę o niej nic powiedzieć bo jak napisałam w poście uzyłam jej po raz pierwszy.

      Usuń
  12. Jestem bardzo ciekawa samaku takiej owsianki, wygląda bardzo gęsto! ;)
    Oczywiste że bardziej syci, przecież ma wiecej białka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam, bo nie ćwiczę na tyle intensywnie, aby nie móc dobić białka z 'normalnego jedzenia' ,ale smak mnie ciekawi :).Tym bardziej, że można je kupić w różnych, nietuzinkowych smakach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie jadłam, może nie z potrzeby, a z samej ciekawości bym spróbowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie mój brat używa do różnych koktajli owocowych ;)
    A Twoja owsianka z tym bananem i czekoladą wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odżywki fajna rzecz ale mnie osobiście nie potrzebna, gdyż nie trenuję niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. banaan i nutella do tego owsianka!
    to połączenie genialnee !*-*

    OdpowiedzUsuń
  18. nutella, banan czekolada.... ale dobre śniadanie, na pewno poprawia humor z rana! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam jako dodatek :) Nadaje pyszniejszego smaku no i posiłek staje się pożywniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. odżywki białkowe to nie płatki owsiane, nie można ich sobie od tak jeść jako substytut czegoś w posiłku. Co innego jeśli ktoś trenuje (nie mowię tu o poćwiczeniu z Ewą Chodakowską 3 razy w tyg). Swoją drogą owsianka wygląda pysznie! Samanta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)