czwartek, 3 kwietnia 2014

.612. coolowe pancakes

~razowe pancakes na coca-coli z masłem orzechowym~



 Były bardzo puszyste i miały lekko karmelowy smak :)

PRZEPIS /1 porcja/
~70g mąki pszennej razowej
~80ml coca-coli
~jajko
~1/2 łyżeczki proszku do pieczenia + szczypta sody oszczyszczonej
~szczypta soli
~opcjonalnie cukier/stevia (aczkolwiek sama coca-cola jest juz słodka)

Mąkę wymieszać z solą, cukrem/stevią, proszkiem do pieczenia i sodą. Dodać jajko i coca-colę, wymieszać. Rozgrzać patelnie, przesmarować olejem i smażyć placki. Smacznego :)

18 komentarzy:

  1. robiłam takie! z masłem orzechowym są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jak one na mnie patrzą *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię coca-coli ;d ale placki na bak :D
    nominowałam cię do LB.

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowe, ciekawi mnie ten smak

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze, na coca coli? pierwsze widze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają zachęcająco, ale nienawidzę coli! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu to musiało być obłędne! *-*
    i to masłooo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nie powiem! Po coli - tak normalnie bolą mnie zęby ale pewnie po tej w plackach nie będą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne, nie wpadłabym na coca-colę w plackach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, mam przepis na muffinki z dodatkiem coca coli, ale placków jeszcze nie widziałam. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u Ciebie masło orzechowe zawsze obłędnie rozpływa się na śniadaniu! :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to one są mega COOL *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. matko, jakie piękne! oczy wyszły mi na wierzch, slina cieknie po klawiaturze, a to masło orzechowe z wierzchu woła "zjedz mnie!" <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem absolutna fanka twoich kremów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. na coca- coli? wypróbuję na pewno! :D swoją drogą to teraz mam straszna ochotę na puszkę zimnej coli przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. na coca coli? ;o Genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł, może któregoś poranka zagoszczą również i u mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)