sobota, 19 kwietnia 2014

.628. nowy smak w owsiance

~owsianka na mleku sojowym z otrębami, jabłkiem (również w środku - dodane podczas gotowania) i domowym masłem słonecznikowym~



Wczoraj zrobione. Pokochałam od pierwszej łyżeczki. I jak ładnie po anielsku się nazywa - sunbutter ;)


Wczoraj, oprócz zrobienia tego pysznego masła, w końcu też zmobilizowałam się do pobiegania i...kurcze, myślałam, że będzie gorzej! Myślałam, że po prawie rocznej przerwie 3km będą dobrym wynikiem, a tu... 6,9km w 41:27 min! I tym samym nowy rekord, nie wierze haha :D W tamtym roku nie udało mi się dojść do dychy, może w tym się uda? ;)

21 komentarzy:

  1. Gratuluje! Biegania sie od tak o "nie zapomni":)

    OdpowiedzUsuń
  2. masło słonecznikowe, ja muuuuszę tego spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. masło słonecznikowe -świetny pomysł :D musi być rewelacyjne *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj koleżanko! gratulacje za udane biegi, niech będą motywacją na przyszłość ale ostrożnie co by się kontuzji nie nabawić :D zdradzisz jak zrobiłas to masło? kocham slonecznik :D mysle ze maslo by mi tez smakowało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 350g słonecznika podprażyłam, przełozyłam do miksera i miksowałam, dopóki nie uzyskałam konsystencji ze zdjęcia. W 3/4 czasu miksowania dodałam też trochę cukru i soli.

      Usuń
    2. Zdradziłabyś jaki posiadasz blender, że uzyskałaś tak gładkie masło? ostatni swój spaliłam, także zanoszę się z zamiarem zakupienia nowego.

      Usuń
    3. Mam taki robot kuchenny: http://mpm.pl/produkty/1/bigs/0116.jpg a masło robię w tej misie, która jest akurat założona na maszynę :)

      Usuń
  5. jaką ma konsystencję wspaniałą to masło! cudną. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się nazywa, ładnie:) I ładnie wygląda, idealnie kremowo... ciągutkowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro pokochałaś to i ja nie będę zwlekać, pomęczę trochę blender ;) owsianka niezawodna, na śniadanie najlepsza! :) słoneczne dziś tak twoje śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zrobić to masło! :) i gratuluję biegu, po przerwie to świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z checia tez zrobie te maslo swietnie je podalas i taka fajna gesta ta owsianka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mój wczorajszy bieg był męka, ale o dziwo, tez mam nowy rekord, haha :D
    to masło to idealna propozycja dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ delikatnie i kremowo wygląda to masełko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kremowe! Musisz mieć bardzo dobry blender ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masełko przepięknie się prezentuje na owsiance ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę... właśnie uświadomiłam sobie, że już nawet masło z orzechów macadamia robiłam, a za słonecznikowe się jeszcze nie zabrałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam dziś wielki słoik takiego masła! Jak dla mnie jest praaawie tak dobre jak z orzeszków ziemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ciekawe to masło, muszę się wziąć i zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)