sobota, 5 kwietnia 2014

.614. smerfne śniadanie

~jagodowe płatki ryżowe na mleku sojowym z prażonymi płatkami migdałów~


5-12 kwietnia, tydzień weganizmu w Polsce. A spróbuję. Od dawna chciałam spróbować tej diety. Nie żeby wegetarianizm mi nie wystarczał, ale... ;) Mam nadzieję, że dam radę! Nie stawiam sobie za cel przeżycie całego tygodnia w wegańskim stylu, jeśli w pewnym momencie poczuję, że to jednak jeszcze nie dla mnie i muszę sobie odmawiać czegoś, na co mam ochotę to po prostu zrezygnuję, bo dieta (styl życia!) powinna być przyjemnością, nie udręką czy wiecznym odmawianiem sobie tego i tamtego :) Od poniedziałku nie będę sama (mam nadzieję, A. :)), a może i ktoś z Was postanowi spróbować? Zachęcam! Niestety nie będę mogła wziąć udziału w żadnych imprezach organizowanych w niektórych miastach, żałuję :(

19 komentarzy:

  1. Obłędny kolor *.*
    Z pewnością smakowały idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie, przypomniałaś mi o lodach smerfowych, mej miłości z dzieciństwa!
    hm, poważne wyzwanie. mogę wysłać Ci 2 jogurty wegańskie (jagodowe akurat!) bo po wizycie niemek mi zostały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chyba wyzwania nie podejmę. Za bardzo kocham jajka i mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. warto zawsze spróbować i się przekonać :) tak jak piszesz, najważniejsze jest nasze dobre samopoczucie :)
    jagodowo <3 porwałabym Ci je choć do jednego śniadania , swoje już dawno zjadłam :P
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. dołączę, ale bardziej nieświadomie ;) lubię jeść wegańskie posiłki, ale wiem, że nie mogłabym być na tej diecie, za bardzo tęskniłabym za niektórymi produktami, np wiejskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda smerfastycznie ! xD

    OdpowiedzUsuń
  7. smerfy to moja ulubiona bajka z dzieciństwa! :-))

    powodzenia i wytrwałości w diecie wegańskiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wegetarianizm i weganizm trochę nie dla mnie, uwielbiam mięcho :D Ale trzymam kciuki za Twój tydzień :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor *.* Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, od poniedziałku na pewno nie będziesz sama! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja raczej się nie nadaję do diety wegańskiej. musiałabym dużo poczytać żeby odpowiednio dobierać składniki, mieć czas i pieniądze na zakupy.. a teraz nie mam wolnej chwili
    Płatki wyglądają cudownie! ten kolor! i są takie kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i znowu widzę rewelacyjny kolor! a jeśli chodzi o weganizm to dla mnie dużym problemem z nim są po pierwsze ceny, a po drugie moja miłość do nabiału - twarożki i przede wszystkim ser żółty

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż chce się krzyknąć, że smerfastyczne śniadanie! :D
    A ja jednak na weganizm się nie zdecyduję...za duże wyzwanie dla mnie. Nie jestem jeszcze gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. mm.. śniadanko w takim kolorze musi smakować wyjątkowo :D
    ja nawet wegetarianką nie mogłabym być, a co dopiero weganką!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super w tej miseczce te kolory i migdały *.* o nie wiedziałam o takim tygodniu ciekawy bardzo i fajny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  16. weganizm byłby dla mnie okej, gdyby nie rezygnacja z twarogu, jajek, mascarpone czy miodu. czasem zdarza mi się zjeść całkowicie wegański posiłek, ale nie przetrwałabym długo na tej diecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie mam możliwości wzięcia udziału w takim przedsięwzięciu z różnych względów, ale szczerze Ci kibicuję! :)
    A śniadanie wywołało u mnie mega banana na twarzy, genialnie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kojarzą mi się z jagodowymi lodami :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny fioletowy kolor <3
    Wegetarianizm to dla mnie cel nieosiągalny, a co dopiero weganizm. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)