niedziela, 28 grudnia 2014

.845. tofu-kluchy

~kluseczki z tofu z domowym dżemem śliwkowo-dyniowym i cynamonem~



PRZEPIS /1 porcja/
~300g tofu
~30g mąki z tapioki Fresano
~40g mąki pszennej razowej
~2 łyżki soku z cytryny
~cukier/stevia do smaku

Tofu zmiksować na gładką masę i wymieszać z pozostałymi składniki. Lekko zwilżonymi dłońmi formować kulki z masy i wrzucać na lekko osoloną gotującą się wodę. Gotować ok. 3 minuty od momentu wypłynięcia. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

20 komentarzy:

  1. Jakie urocze, na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat pojawiła się u mnie pierwsza warstwa śniegu i od razu po spojrzeniu na te zdjęcia pomyślałam jak urocze małe bałwanki można by zrobić z tych kluseczek :P
    A później brutalnie odgryzać im głowy :)
    I zawsze zazdroszczę Ci tych domowych przetworów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wegetariańskie kluski leniwe :) Prezentują się bardzo smacznie, zwłaszcza z tą warstwą dżemu na wierzchu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne kuleczki! Rzadko wychodzą takie równiutkie kluski! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuję to, są urocze!! kurczę, tak sobie pomyślałam, że chyba powinnam założyć oddzielny zeszyt z Twoimi propozycjami.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce ten dżem! Musi smakować genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te kuleczki uroczo wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dżem śliwkowo-dyniowy!? chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 'leniwe' z tofu już próbowałam i od razu się przekonałam, że wejdą na stałe do mojego menu :) Twój przepis z wielką przyjemnością wykorzystam, wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę dorwać gdzieś tofu i zrobić z niego coś z Twoich genialnych przepisów! Kluseczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem bardzo ciekawa nie tylko tych kluch, ale i dżemu!

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu muszę napisać, że kolejne tofu jakie zakupię posłuży mi chyba do zrobienia tych kluseczek kuleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kluski z tofu *_* muszę zrobić

    OdpowiedzUsuń
  14. Domowy dżem śliwkowo-dyniowy - ojej! Muszę spróbować :) Urocze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż nabrałam ochoty na kluski! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)