piątek, 19 grudnia 2014

.838. murzynki z patelni

~owsiane kakaowe placki z domowym masłem z nerkowców ; herbata pomarańcza-czekolada~


PRZEPIS /1 porcja/
~60g mąki owsianej Fresano
~łyżka naturalnego kakao
~jajko
~1/2 szklanki mleka (u mnie sojowe)
~1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
~cukier/ksylitol/stevia do posłodzenia wg. smaku

Mieszamy mąkę, kakao, sodę i substancję słodzącą. Następnie dodajemy jajko i mleko i ponownie mieszamy (krótko, tylko do połączenia składników). Rozgrzewamy patelnie, lekko ją natłuszczamy i smażymy placki na małym ogniu z obu stron. Smacznego!

21 komentarzy:

  1. Mi nigdy placuszki tak ładnie nie wychodzą :< !

    OdpowiedzUsuń
  2. murzynki mnie uraczyły, ale TO masło z nerkowców! szaleństwo! mając je pod ręką, mogłabym zwariować.. a na razie zwariowałam po twoich zdjęciach:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak szybko można pozwolić sobie na murzynka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki plackami, ale to masło na woerzchu wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie, ale dopiero na 2. śniadanie. Bo 1. nie jem...
    http://joannahasnik.wordpress.com/2014/11/20/sniadanie-nie-dziekuje/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co lepsze. Ta lawina masła z nerkowców, czy idealne kakaowe placki. Ogólnie śniadanie doskonałe. Malin mi tu brakuje xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tego masła z nerkowców!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło z nerkowców będzie zdecydowanie numerem jeden do wypróbowania w 2015 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masło i kilka małych murzynków - ciężko będzie przebić Ci to śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obłędnie czekoladowe *.* najlepiej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co lepsze te kakaowe placuszki czy może wspaniałe masło orzechowe? Obłęd! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie mocno czekoladowe, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masło z nerkowców <3 wyglądają po prostu niesamowicie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. te masło wygląda czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To masełko <3 Wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to masło spływające z placków... <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)