wtorek, 16 grudnia 2014

.835. nowe smaki

~owsianka na mleku sojowym z borówkami i domowym masłem z nerkowców~


Karolina narobiła mi ochoty na to masło więc korzystając z wolnego tygodnia w końcu poszłam do sklepu, kupiłam 0,5kg nerkowców i ukręciłam! U mnie jednak nie obyło się bez szczypty soli i cukru trzcinowego, bo masło wydawało mi się zbyt mało wyraziste :D Ale po dodaniu tych dwóch składników przemieniło się w coś pyyyyyysznego! ♥♥♥ I wyszło takie mega kremowe!
P.S. Borówki mrożone :D
ask.fm - jeśli macie do mnie jakieś pytania :)

20 komentarzy:

  1. pozazdrościć mocnego blendera - mój niedałby rady :(

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba było ukręcić też słoik dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nerkowce to bezkonkurencyjnie moje ukochane orzechy, więc chyba też muszę ukręcić to masło!

    OdpowiedzUsuń
  4. o nieeee, teraz ja mam na nie ochotę! :< podziel się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nerkowce to moje ukochane orzechy! a jakby tak dodać do niego zblendowanego banana? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do-mo-we ma-sło z ner-kow-ców?! oh god, dlaczego to robisz?! :(( :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już drugi raz dzisiaj piszę, że muszę znów ukręcić masło z nerkowców. Ja 1/3- 1/2 orzeszków prażę, nie przepadam za masłami z mocno uprażonych, ale właśnie taka część podpalonych ( ;P ) nadaje świetnego charakterku :)
    Na dodatek masło z nerkowców mi najbardziej smakuje właśnie z borówkami ;D Szkoda tylko, ze nie ma świeżych :<

    OdpowiedzUsuń
  8. masło z nerkowców to moja miłość po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba idę do sklepu po nerkowce ;) Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. a dodałaś olej kokosowy? Mi to dodaje wystarczającego charakteru dla tego masła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo nie chciałam żeby mi kokosem waliło :P Nerkowcowe miało być, a nie nerkowcowo kokosowe :P

      Usuń
  11. widzę, że takie idealnie gładkie i kremowe Ci to masło wyszło! Prażyłaś orzechy na patelni czy w piekarniku czy może w ogóle? :)
    Nerkowce z borówkami lub jagodami najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie prażyłam orzechów i musiałam baaardzo długo miksować, bo ciężko puszczały tłuszcz.

      Usuń
    2. blender ucierpi, ale tak zrobię następnym razem..;)

      Usuń
  12. tweraz to już nie mam wyjścia, muszę kupić nerkowce i ukręcić masełko!
    konsystencja mówi wszystklo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nerkowców jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez musze moje borówki wyciągnąć, najwyższy czas :D
    Mam nerkowce, musze coś z nimi zrobić! ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)