niedziela, 21 grudnia 2014

.840. budyniowa bez budyniu...?

~kasza manna zagęszczona mąką z tapioki podana z truskawkami i deserową czekoladą z cząstkami jagód i karmelizowanych migdałów~



Tego mi było trzeba...Trochę lata też się znalazło w miseczce :) Żadne wymyślne śniadania nie pobiją tej pysznej prostoty. Przyznam, że kaszka miała być jeszcze "budyniowa", ale budyniu...zbrakło. Sytuację uratowała mąka z tapioki Fresano, której 10g rozmieszałam w małej ilości wody i pod koniec gotowania dodałam do kaszki - tak samo jak robię "budyniową". Smakowała równie dobrze i była taaaka gęsta ♥


Wczoraj proponowałam pierniczki, a dziś zapraszam na piernik w wersji pełnowymiarowej :)
Szybki i pyszny. Nie wymaga leżakowania, możecie upiec go w dzień Wigilii i od razu
delektować się pysznym smakiem tego ciasta :) KLIK TUTAJ lub na zdjęcie.

17 komentarzy:

  1. mmm ta manna, w ogóle wszystkie Twoje śniadania są pyszne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak ta czekolada? Bo też ją kupiłam ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za słodka, ale ja jem zazwyczaj wysokoprocentowe więc... :D Poza tym dobra :)

      Usuń
  4. Ostatnio gdzie na bloga nie wejdę tam budyniowe płatki, albo kasz i już mam taką ochotę, a budyniu brak, skrobi ziemniaczanej też, o mące z tapioki to już nie wspomnę :P Cóż obejdę się smakiem (choć to niezbyt trafne powiedzenie w tym przypadku xD ) Jadłam kiedyś czekoladę z tej serii, słooodka, ale do popołudniowej kawy/ herbaty w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czekolada wygląda obłędnie! Do tego te truskawki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam tą czekoladę dziewczynie brata do świątecznego prezentu i właśnie zastanawiałam się czy jej posmakuje :D mam nadzieję, że tak, mimo że jest taka słodka :D
    ale my śniadaniowcy mamy widocznie inne gusta, gorzka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta czekolada *.*
    w ogóle mega apetyczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekolada wygląda genialnie ;)
    Tak, nie ma to jak "zwykła" kasza manna :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. chociaż są truskawki, to jest tu świąteczna atmosfera dzisiaj.. może przez ten lampion, może przez ten piernik, a może i też przez to, że mamy już 21 grudnia.. tak czy inaczej, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię tą mąkę, mam wrażenie, że sprawdza się jeszcze lepiej niż ziemniaczana :) widać, ze Twoja manna musiała być wyjątkowo gęsta, i bez wątpienia pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  11. manna, czekolada, truskawki= fenomenalne trio ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta czekolada wygląda obłędnie, aż mam ochotę ją wyjeść z tej miseczki przez komputer! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ma idealną konsystencję manna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta rozpływająca się czekolada jest tutaj chyba najlepsza! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to się mówi : ''potrzeba matką wynalazków!'' :D Pysznie, a ta czekolada <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wygląda ta manna, niczym chmurka. A czekolada kusi mega :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)