niedziela, 14 grudnia 2014

.833. smakowe odkrycie roku?

~kaszka orkiszowa na budyniu waniliowym z karobową ricottą (ricotta + karob + słodzidło) ; herbata pomarańcza-czekolada~



Próbowaliście kiedyś połączenia ricotty i karobu? Jeśli nie - wielki błąd i jak najszybciej musicie spróbować! Ja po pierwszej łyżeczce odpłynęłam! Smak skojarzył mi się z czymś karmelowym, nugatowym...nie wiem jak go przybliżyć...no ale - obłęd, serioooo!


Piekliście już pierniczki? Jeśli szukacie przepisu na 
aromatyczne ciasteczka, które od razu są miękkie i nie muszą leżakować - zapraszam
na chili&sugar (kliknij na zdjęcie). Pierniczki z przepisu Babci :) "Odziedziczyłam" Jej 
zeszyt z przepisami, ale o tym więcej w poście :)

20 komentarzy:

  1. jak zdobędę karob od razu próbuję! już po wyglądzie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili pomyślałam że to jakiś mus czekoladowy ♥a to proszę karob ;) ;) zastępuje nim lakao i przyznam że coraz bardziej mi smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już Ci chyba kiedyś pisałam, ze kocham karob ze wszelkimi smarowidłami naturalnymi typu serek homo./ jogurt/ ricotta :D Pyyycha!
    No a dziś też karob jadłam w kremie z tofu. Z przyprawą korzenną i sokiem z pomarańczy. Niebo! Myślę, ze by Ci taki krem zasmakował ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cały słój pyszności.... idę na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja za pierniczki już za niedługo się zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mam ochotę lecieć do sklepu po ricottę i spróbować takiego połączenia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. już wiem czego zapominam zawsze kupić! karobu:) muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie stare zeszyty z zapiskami przekazywanymi pokoleniowo :D sama je chomikuję i pilnuję coby nigdzie nie zginęły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. karobowej ricotty nigdy never, ale czuję, że w najbliższych sklepach szybko ją wykupią po twojej zachęcie:D
    pierniczek z przepisu babci najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nigdy karobu nie próbowałam hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tylko zdobędę karob koniecznie próbuję to połączenie :) Śniadanie pysznie wygląda w tym słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pozostaje mi nic innego niż biec dziś po ricottę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że wygląda oryginalnie, tylko jeszcze należy zrobić testy smakowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam karob, mam ricottę, nie ma na co czekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam karob i ricottę, nie ma na co czekać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie zakończyłam piec piernik i pierniczki długodojrzewające :D Przepis chętnie przygarnę i wypróbuję jutro :) Pierników przecież nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A dzisiaj w sklepie karob tak na mnie patrzył wyczekująco... Muszę wrócić po niego do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ostatnio cały czas łączę karob z bieluchem ;) muszę sprawdzić czy z ricottą równie mi zasmakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)