czwartek, 4 grudnia 2014

.823. powracają i lato przynoszą

~kokosowe* ricotta hotcakes z malinami i migdałami w słupkach~
*z dodatkiem mąki kokosowej


Całe wieki ich nie jadłam! Ostatnio dorwałam moją ulubioną ricottę (i kupiłam od razu trzy opakowania :D) więc wiadomo, że jako pierwsze zrobiłam te najlepsze na świecie placki :) I przy okazji rozmroziłam pierwsze maliny...zima coraz bliżej :(

A jeśli już o zimie mowa - zapraszam po przepis na 
pyszną, wegańską i bardzo rozgrzewającą potrawkę :)
Klik na zdjęcie lub TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę że masz jeszcze maliny. Ja rozmrozilam już. ... ostatnie! ,; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima się dopiero zaczyna, a mi zostały już ostatnie pierogi z malinami :( #jakżyć

    OdpowiedzUsuń
  3. No to malinowo dziś u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio jagody rozmrażałam, więc dla mnie też już się zima zrobiła xD

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze się zastanawiam, czy kiedykolwiek dojdę do takiej wprawy w przyrządzaniu pankejków jak Ty.. piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maliny ♥ Najchętniej rozmroziłabym wszystkie zapasy letnich owoców naraz, ale powstrzymuje mnie myśl, że zima dopiero przed nami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają tak delikatnie! Wspaniałe grubaski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maliny i kokos! Do tego migdały! Tak mogę wspominać lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinowo dziś w blogosferze :) Ta Twoja wieżyczka jest iście królewska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima, niestety :( Dobrze, że są mrożonki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykłe zdjęcia dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dziś jagody rozmrażałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie zapasy malin się wyczerpały :(
    ale placki zrobię bo mam mąkę kokosową :D jeszcze tylko ricottę dorwę :3

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie mi przypomniałaś, że muszę kupić znowu ricottę :D ja też zawsze kupuję po 3-4 opakowania więc h5!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio wszystko po kolei rozmrażam, co nie jest dobre bo obawiam się, że za szybko mi się wszystko pokończy ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. a zdradzisz jaka jest Twoja ulubiona ricotta? ;p bo ja ciągle szukam tej najlepszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Placuszki to również jedno z moich ulubionych śniadań :) Te wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Placki wyglądają ekstra, aż mi się głupio robi jak wspomnę moje sobotnie, takie bez polotu w porównaniu do Twoich były :x A jaka jest Twoja ulubiona? Ja nadal szukam, nie wiem czy jest jeszcze jakaś której nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)