piątek, 30 stycznia 2015

.878. jedz trufle...na śniadanie

~kakaowe jaglane "trufle" w karobowo-kokosowej* otoczce~
*karob + mąka kokosowa



Na dłuuugi czas o nich zapomniałam...Ale w końcu powróciły! Trufle jaglane - czyli jak zjeść 11 trufli na śniadanie, być sytym i szczęśliwym, bez uszczerbku na sylwetce :D
Ostatni dzień w szkole - FERIE! ♥ I...sprawdzian z matematyki... :( Poza tym moje ferie, a raczej ich pierwszy tydzień, będą pracowite, bo zamierzam chodzić na dodatkowe praktyki i nadrobić trochę godzin, żeby potem móc sobie odpuścić, jak złapie mnie leń :D

Przepis na te trufle podawałam już prawie dwa lata temu :D Potem po kilku miesiącach zrobiłam je w wersji kakaowej i jak pisałam we wstępie - na długo o nich zapomniałam... Możecie znaleźć przepis TUTAJ - wersja kakaowa i TUTAJ wersja "naturalna". Dzisiejsze zrobiłam wg. pierwszego przepisu zmieniając obtoczkę na 10g mąki kokosowej wymieszanej z 10g karobu BIO Fresano :)

24 komentarze:

  1. Takie trufle to i ja bym zjadła na śniadanie! Muszę w końcu się zabrać za śniadaniowe trufle. Za długo z nimi zwlekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w zamiarze ich zrobienie w ten weekend hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Truflowa mania zapanowała na blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekły mnie po prostu...
    Ja sobie fundnęłam ferie od wczoraj, bo od początku roku tak grzecznie chodziłam do szkoły, wszystko ładnie na bieżąco zaliczałam, więc się należy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy znajduje się gdzieś przepis? Wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jaglane trufle, niebo po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować - Twoje karobowe serniczki goszczą u mnie regularnie więc jestem pewna, że i trufle mi posmakują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i dobrze, nie ma co się nudzić w domu :)
    chce przepis na te cudeńka! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni sprawdzian i błogie lenistwo? Super trufle! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio na blogach tyle wspaniałych trufli, że ciężko sobie o nich nie przypomnieć ;]
    Skłaniam się ku wydaniu opinii, że jesteś truflową królową :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kontrast ;) mogę prosić o przepis na te trufle? Bo to chyba najlepsze jakie widziałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłam bym patzreć na te trufle godzinami! No GENIALNE! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. prezentują się fenomenalnie, swoją drogą o takim przepisie jeszcze nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pjona za ferie ! <3 a trufle muszę zrobić ! wszędzie je ostatnio widzę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie trufle w planach od dawna, a zebrać się nie mogę! Teraz ferie więc muszę czas znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle trufli w blogosferze ostatnio, pora sobie jakieś zrobić! Wyglądają pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne trufelki! bardzo podoba mi się pomysł na obtoczenie ich w mace kokosowej :) muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)