piątek, 9 stycznia 2015

.857. kukurydziankę smażę

~placki z kaszy kukurydzianej z musem truskawkowym i mieszanką ziaren Euforia~



PRZEPIS /1 porcja/
~60g kaszy kukurydzianej
~2 łyżki otrębów gryczanych (lub innych)
~jajko
~60ml mleka
~1/3 łyżeczki sody (lub 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia)
~szczypta soli
~łyżka soku z cytryny (jesli używacie proszku dp. można pominąć)
~cukier/stevia do posłodzenia

Mieszamy wszystkie składniki, odstawiamy na ok. 10 minut i smażymy placki, na małym ogniu z obu stron. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

18 komentarzy:

  1. Ugotowaną kaszę kukurydzianą uwielbiam. Takie placuszki myślę, że też by mi posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł, na pewno za niedługo usmażę tą kaszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mogę się napatrzeć na twoje wieżyczki.. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. oo świetny pomysł z tą kaszę, tym bardziej że ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kukurydzianka to taka wdzięczna kaszka, z której można wyczarować dużo rożnych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Placki jak to placki- super, ale ja chcem te truskawki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie żółciutkie :D Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentują się smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś planowałam podobne placki, ale o nich zapomniałam. Ty mnie do nich przekonałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. na razie tylko gofry z kukurydzianej jadłam, ale jak widzę takie placuszki to już wiem, że na patelnię też ją wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne! a smażone bez tluszczu?

    OdpowiedzUsuń
  12. z kaszy jeszcze nie próbowałam placuszków, ale z mąki kukurydzianej są przepyszne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten mus truskawkowy wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kukurydziane są pycha! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Placki z kaszy kukurydzianej? Świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)