sobota, 3 stycznia 2015

.851. orzechowy szczyt

~kakaowy krem jaglany z ubitym białkiem, z kiwi i masłem orzechowym z syropem klonowym i pecanami~



To masło kupiłam ostatnio w Marks&Spencer i z tego co mi się wydaje jest tam nowością, oprócz niego z nowej oferty maseł jest jeszcze masło z nerkowców, jednak ja skusiłam się na tradycyjne masło orzechowe z dodatkiem syropu klonowego i orzechów pecan i to był doskonały wybór! Jest przepyszne! Ma dużo sporych kawałków orzechów a syrop klonowy jest w formie takich chrupiących drobinek. Polecam! :)

26 komentarzy:

  1. Masło z nerkowców ! Dziś tam jadę ! Serce mi szybciej bić zaczęło o tej ósmej rano na tę wiadomośc ! Dzięki Martyna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za info! Muszę jechać do M&S bo brzmi cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo, ale śniadanie. Pyszności! :)
    Jak tylko ogarnę się trochę z całym rozgardiaszem w domu/ domach to od razu jadę do M&S, w takich chwilach cieszę się jeszcze bardziej, że akurat w moim cudownym mieście otworzyli ten sklep :P

    OdpowiedzUsuń
  4. taki szczyt mogłabym zdobywać co rano :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze od nich masła orzechowego nie jadłam, a tyle osób chwali!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam masła orzechowego z M&S. A tak bardzo wszyscy je chwalą :<

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam te masełka jeszcze przed świętami i zastanawiałam się, czy ich nie kupić.. nie pamiętam co mnie odgoniło od tej myśli, chyba coś w składzie nie do końca mi odpowiadało.. ale skoro Ty tak je zachwalasz.. to chyba popełniłam błąd:)
    kasza cudowna - nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu! Zaraz po powrocie do szkoły chyba po niego polecę! *.*
    A można wiedzieć ile za nie dałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory moje ulubione masła to właśnie były te z M&S! Strasznie chciałabym go spróbować, ale u mnie nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety o M&S mogę pomarzyć, więc chociaż popatrzę na to pysznie rozpływające się masło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To masło musi być pyszne, muszę się kiedyś koniecznie wybrać do M&S!

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa, genialne! tego jeszcze nie widziałam, ale cóż się dziwić, skoro do Mark&Spencer mam z kilkaset km... chyba kogoś poproszę o słoiczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak z ceną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nawet, nie pamietam :D Wiem że za 3 zwykłe masła + to zapłaciłam ok 50zł

      Usuń
    2. Ja dziś zapłaciłam za "nerkowcowe" jakieś 11 złotych z groszami. Tylko słoiczek jest mniejszy od tego w którym sprzedają standardowe masło.

      Usuń
    3. No niestety jest mniejszy :( A szkoda, bo szybko to masło znika :D I jak Ci smakuje to z nerkowców?

      Usuń
    4. Bardzo dobre ! Ale też myślę, że jest dość podobne do tradycyjnego "ziemnego". Dla mnie to dobrze, bo najbardziej lubię tradycyjne, ale nie mogę go jeść zbyt dużo. Po ziemnych mam wysypkę, a w maśle z nerkowców jest jedynie malutki dodatek ziemnych - 4% :-)

      Usuń
  14. Oo to muszę sobie zapamiętać to masełko, bo jednak nie chce aż tak często katować mojego blendera :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten krem obłędnie wygląda! musze spróbowax z ubitym białkiem :)
    a te masło *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny ten krem! A jeżeli kakaowy i do tego z masłem orzechowym to biorę bez zastanowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę jaglana i u Ciebie :D Wydanie iście królewskie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oho, już wiem jakiego masła będę poszukiwać, jak skończy mi się to z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ledwo wróciłam z Poznania a już musze się wracac po masła!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co?! Ja muszę mieć te masła! I to i to z nerkowców! Dziękuję za informację, jesteś kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)