niedziela, 25 stycznia 2015

.873. na niezdecydowanie

~krem owsiano-jaglany z borówkami, domowym masłem z nerkowców i proszkiem maca~



PRZEPIS /1 porcja/
~30g kaszy jaglanej
~30g płatków owsianych
~1 1/2 szklanki płynu - mleko lub woda
~cukier/stevia do posłodzenia, do smaku
~szczypta soli
~1/2 łyżeczki proszku maca

Zagotowujemy mleko/wodę, dodajemy kaszę i płatki i gotujemy do momentu zgęstnienia, tj. dopóki cały płyn nie zostanie wchłonięty. Można to zrobić wieczorem, a dalej opisane czynności - rano*. Następnie miksujemy całość na gładką masę, dodajemy maca, sól oraz cukier/stevię i mieszamy. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)
*Wtedy rano będzie trzeba dodać jeszcze trochę mleka/wody, ponieważ owsianko-jaglanka zgęstnieje przez noc i będzie się ją ciężko miksować.

15 komentarzy:

  1. To masło z nerkowców idealnie się rozpłynęło na kremie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zdecydowałam, ze chce tego śniadania mocno .-.

    OdpowiedzUsuń
  3. można powiedzieć - krem idealny! uwielbiam i te owsiane i z jaglanej, więc nie mam wątpliwości, że smakował obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. IDEALNY. chyba długo nie widziałam aż tak cudownie gęstego kremu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie smaki idealne ;)
    Musze koniecznie spróbować masła z tych orzechów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki puchaty! Myśłałam, że dodałaś białko!

    OdpowiedzUsuń
  7. co to jest ten proszek maca? na co on jest? po co go jesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna konsystencja ! i te borówki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ta konsystencja tego kremu powala na kolana! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka obłędna konsystencja tego kremu... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowałaś się na genialne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. smacznie tu ... i te borówki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)