niedziela, 18 stycznia 2015

.866. gdy została tylko gruszka...

~gryczany omlet cynamonowy smażony z gruszką i mieszanką ziaren Cynamonowy Raj~



Nie przepadam za gruszkami...Jednak kiedy zostaje jedna, samotna gruszka w koszu na owoce - nie ma wyjścia. I powiem Wam, że taka podsmażona i miękka nawet mi smakowała! Z cynamonem świetnie się łączy :)
Ach, najważniejsze - w końcu mam weekend...A rozpoczęłam go wczoraj pieczeniem pierwszego w moim życiu bezglutenowego chleba. Wygląda i pachnie nieziemsko, dzisiaj jeszcze ocenię smak i mam nadzieję, że będzie OK! :)


Na chili&sugar zapraszam na (jeszcze świąteczne) pierogi 
z kapustą i grzybami. Będzie mi także miło, jeśli zagłosujecie w ankiecie, 
więcej informacji po przejściu na BLOGA

20 komentarzy:

  1. Hih, w piątek jadłam omleta gryczanego z gruszką :P Kiedyś też nie przepadałam za tymi owocami, ale już od paru lat uwielbiam :) Z tahini, masłem orzechowym, a najlepsza z jogurtem z karobem :P
    I ten świąteczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi tego chleba! ;) nie mogę sie doczekać przeeepisu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się zgrałyśmy z omletem i gruszką!
    I wreszcie spróbowałam karobowej ricotty, o mamuniu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj omletuję i też myślałam, że będzie gryczany, ale w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, ciekawe się zapowiada :) w takim razie czekam na przepis na chlebek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wykorzystałaś tą gruszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też gruszkowo, ale ja akurat je bardzo lubię :D tylko muszą być soczyste!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam wrażenie, że co poniektórzy z was założyli jakiś tajny "klub niedzielnych omletów" ... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam gruszki i chętnie zjadłabym takie pyszne śniadanie! Jaki ten omlet pulchny *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny ten omlet! takie grubaśny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam gruszkę i takiego omleta z chęcią bym zjadła! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda genialnie :D
    Ja uwielbiam gruszki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gruszkę lubię w każdej postaci, ale muszę napisać, że smażona z cynamonem zdecydowanie jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie przepadam za gruszkami, ale omlet jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda przepysznie! Ja gruszki bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie jest to samo - sama z siebie gruszek nie kupię, ale casem przyjdzie taki moment ze zjem. no i w końcu muszę kupić tą mieszankę ziaren!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam omlety w każdej wersji! ♥ Pięknie i smacznie tu u Ciebie, więc zostanę zdecydowanie na dłużej - zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)