czwartek, 22 stycznia 2015

.870. wykańczam

~kasza jaglana z mandarynkami (jedna w środku) i kokosowo-kakaowym kremem z awokado~



Wykańczam i pyszny krem i...siebie...Mam dość szkoły, potrzebuję odpoczynku. Jeszcze 1,5 tygodnia. Oby minęło jak najszybciej. Semestr się zakończył, z ocen jestem w miarę zadowolona, wadzi mi jedynie historia, przez którą moja średnia wynosi 4,5 zamiast 4,6, ale na koniec roku postaram się jeszcze poprawić oceny. Z historii nigdy dobra nie byłam i raczej nie będę, po prostu nie przepadam za tym przedmiotem. Wczoraj poprawiałam jeszcze matematykę, więc w sumie jeśli udało mi napisać kartkówkę na 5 to będę mieć to 4,6. Zobaczymy jak to będzie, no ale trzymajcie kciuki! :)
Poza tym nauczyciele zadowoleni że wystawili już oceny zapowiadają kolejne sprawdziany i kartkówki. Nie ważne, że przez ostatni czas większość uczniów ciężko zakuwała żeby poprawić oceny i teraz chcieliby nieco odetchnąć... Dzisiaj biologia, a w następnym tygodniu kolejne dwa sprawdziany, ehh... 

16 komentarzy:

  1. Historia zaaawsze byłą moją piętą Achillesa. Nawet w podstawówce, gdy od góry do dołu same 5 i 6, to z historii ledwo na 4 wyciągnięte :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie z historią. Po prostu mi ten przedmiot nie wchodzi. Lubię słuchać mojej pani jak opowiada i wgl, ale kiedy przychodzi do nauki... No po prostu nie mogę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krem jest czarno czarujący! :)
    trzymam kciuki, chociaż pamiętaj, że to i tak bardzo dobry wynik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny kusisz mnie tym kremem ^^
    Jak ja się cieszę, że nie mam już biologi, br... xd A można wiedzieć ile masz przedmiotów teraz? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mała, słodka ta jaglanka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też ciężki okres, dlatego podwójnie ściskam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam nagonkę na naukę tak samo :( Ferie, gdzie jesteście?

    OdpowiedzUsuń
  8. jaglanka z cytrusami! chyba robię na podwieczorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też ta szkoła już wykańcza.. zasypują nas tymi sprawdzianami, że szok!
    ten krem mnie kusi *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. my mamy mnóstwo ostatnio mnóstwo testów i kartkówek, ale wiadomo - klasa maturalna... człowiek po takim tygodniu jest wykończony, a i tak jeszcze musi się uczyć na kolejny tydzień. przyda Ci się porządny odpoczynek :) a oceny nie są najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę :* Jaglanka zawsze na propsie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj znam ten stan zmęczenia szkołą...u mnie też w szkole powariowali i co chwilę coś zapowiadają ! ale jak będziesz serwowała sobie takie śniadanie na pewno wszystko pięknie napiszesz i pozaliczasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kasza mi tak piankowo wygląda :) Powodzenia i wytrwałości w tej szkole, dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, wygląda przepysznie, taka napakowana miseczka!*.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)