czwartek, 29 stycznia 2015

.877. gofry z piekarnika

~pieczone gofry jaglane z domowymi powidłami śliwkowymi i prażonymi wiórkami kokosowymi~




Chciało mi się gofrów, a po wcześniejszych ekscesach moja gofrownica niestety nie jest zdolna do współpracy...ale przypomniałam sobie, że kiedyś kupiłam foremkę do pieczonych gofrów właśnie! I użyłam jej może z jeden, dwa razy... Błąd! Mimo, że na gofry trzeba czekać trochę dłużej, to są tak samo pyszne :) 

Dodałam w końcu przepis na granolę speculoos, o którą tak wypytywaliście :)
Zapraszam! Kliknij TUTAJ lub na zdjęcie:

18 komentarzy:

  1. A jak w smaku? :)
    Ja kiedyś poszukiwałam takiej foremki, ale nie mogłam jej nigdzie znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj gofry! Jednak z gofrownicy. Chciałam kiedyś zrobić z jaglanej, ale nie wiem czy moja gofrownica podoła :<

    OdpowiedzUsuń
  3. wydają się idealnie chrupiące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i się smucę, że gofrownica nie działa :( Wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kiedyś takie foremki w Lidlu, przynajmniej jest pewność, że się nie rozpadną gofry przy otwieraniu gofrownicy :P
    Wyglądają zupełnie jak z maszyny, a tu taka niespodzianka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To taka silikonowa forma do gofrów? Polecasz? :) Kiedyś się właśnie zastanawiałam nad zakupem takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdy takich foremek, jestem ciekawa jak smakują takie gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy na gofry też będzie można prosić przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też musze kupic foremke do gofrow :D

    OdpowiedzUsuń
  10. i granola świetna i gofry idealne - musiały być przyjemnie chrupiące! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. foremka do pieczenia gofrów haha to jest to! :D dla kogoś kto tak ja ja cierpi na brak gofrownicy może to, nie będzie to samo, ale może to być ciekawa alternatywa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze chcialam miec taka foremke :) dobrze Ci !

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają na chrupkie... pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie taką granolę mam teraz w planach :D
    A i u mnie wczoraj były ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają przepysznie, chętnie bym spróbowała pieczonych!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Forma do pieczenia gofrów ?! Jeżu kolczasty! Koniecznie muszę coś takiego znaleźć i zakupić :O !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)