sobota, 24 stycznia 2015

.872. gryka w nowym wydaniu

~płatki gryczane z malinami, prażonymi wiórkami kokosowymi i czekoladą słodzoną ksylitolem~




Mama ostatnio kupiła sobie płatki gryczane, a ja pomyślałam, że jej trochę podkradnę i je wypróbuję. Szczerze mówiąc smakują tak samo jak kasza, są jedynie trochę bardziej delikatne :)
Wczoraj popołudniu odebrałam paczkę z naturalnaspizarnia.pl. Więcej o tym sklepie pisałam tutaj - zapraszam do poczytania, oraz na oficjalną stronę sklepu gdzie możecie zapoznać się z pełną ofertą. W swojej paczce znalazłam:


11 komentarzy:

  1. jejku te prażone wiórki kokosa wyglądaja jak kruszonka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś tez zajadam gryczanke z kokosem i malinami. Tyle że surową z dodatkiem marchewki orzeszkow ;) paczka fajna, no nie licząc bulionu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze tą kaszkę podbieram siostrze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię płatki gryczane, ale zwykle pojawiają się u mnie w wersji na wytrawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja własnie je mam w szafce i czekają na wypróbowanie ;)
    Świetnie je podałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej kaszki jestem ciekawa, bo czekoladę jadłam z ksylitolem. A bulion możesz wykorzystać i zaserwować np. tacie coś pysznego (przynajmniej z punktu widzenia mięsożerców :P )

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować te płatki, z takimi dodatkami muszą fajnie się komponować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie spróbowałabym tych płatków i kaszki ryżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ostatnio uzależniona od gryczanych :) najlepsze z jabłkiem albo z gruszką i karobem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)