piątek, 2 stycznia 2015

.850. różowo, różano, ryżowo

~różany* pudding z ryżu basmati z malinami (również w środku) i tahini naturalnym~
*z dodatkiem wody różanej



Za rzadko jem ryż na słodko! Muszę to zmienić :) Może małe wyzwanie - miska ryżu zamiast miski owsianki? ^^ Nie, owsianki nic nie zastąpi :)
Zmiany, zmiany...Wczoraj na blogu odkryłam przed Wami kolejną zmianę :) Mianowicie - będę pisać dla Was "artykuły". Jeden już się pojawił, nie zostawiliście pod nim dużego odzewu, więc chciałabym żebyście mi napisali o czym chcielibyście przeczytać. W ten sposób ja nie będę zanudzać a Wy będziecie czytać o tym, co Was interesuje :) Na razie zapraszam na post "Czy postanowienie noworoczne mają sens?" a w nim także moje postanowienie o których pisałam wczoraj :) KLIK

23 komentarze:

  1. Chciałam dziś zrobic bardzo podobny pudding, ale okazało się, że brakuje malin w lodówce ; (
    Super pomysł z artykulami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maliny! <3 Cóż za zestawienie. Ooobłędnie :)
    Hmm... Ja bym chętnie poczytała trochę o Twojej szkole. A raczej o zajęciach, konkretniej o części praktycznej. Co prawda ja ze studiów i tak już etap niżej nie zejdę, ale może komuś pomogłoby to podjąć decyzję co do dalszej nauki, a mnie zawsze bardzo interesuje jak wspominasz coś o praktykach. Jak to wygląda, jakie są perspektywy na przyszłość po technikum o takim profilu i ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zdecydowanie za rzadko jadam ryż na słodko. Też muszę to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się dzisiejszy tytuł posta.. RRR idealne! :D
    ten artykuł widziałam już wczoraj, przeleciałam go wzrokiem ale z braku czasu dopiero dziś wieczorem usiądę i na spokojnie doczytam wszystkie szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały odzew pewnie spowodowany odsypianiem Sylwestra :D Mmm, prawie czuję ten różany zapach <3 uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie, delikatnie z malinami i tahini! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda, owsianka jest niezastąpiona ale taki skok w bok w postaci ryżu na słodko tez czasem jest wart grzechu :D
    co do artykułów , nie wiem czy masz ochotę pisać w jednej tematyce - kuchni , ale bardzo by mnie ciekawił artykuł z porównaniem tych mniej znanych rodzajów mąk - owsianej, migdałowej, kokosowej itp. Którymi mąkami można je zastąpić, do czego najlepiej się nadają itp. myślę , że taki wpis przydałby się nie tylko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tytuł to prawie językołamacz :D ale przepysznie podałaś ten ryż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nawet nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam ryż!
    Tytuł genialny i ten ryż wygląda tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja zdecydowanie za rzadko jem ryż na słodko muszę to koniecznie zmienić!
    mi się osobiście artykuł podobał i z niecierpliwością czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ryż na słodko jest cudowny! A z wodą różaną musiał być jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ryż nie dorówna owsiance, co to to nie! :D aczkolwiek taka pyszna wersja musiała smakować wyjątkowo :) ja również dziś malinki odmrażałam ;)
    ciekawy pomysł z artykułami, bardzo chętnie będę czytać i jak wpadnę na jakiś pomysł to zaproponuję temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobał mi się Twój nowy post. Chętnie poczytałabym o fotografii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to bardzo obszerny temat. Warto zrobić z niego parę wpisów. Oczywiście kulinarna interesuje mnie najbardziej ;)

      Usuń
  14. Kusisz mnie tym ryżem! A ja tak rzadko go robię!
    Zgadzam się z Joanną, także chciałabym poczytać o fotografii. Robisz takie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi bardziej o fotografowanie śniadań :)

      Usuń
  15. Bardzo rzadko jadam ryż, a wygląda tak pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem za artykułami o fotografii :)
    Ryż na słodko zdecydowanie za rzadko go jadam ;p Czas to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ryż na słodko i też za rzadko go jem :P a tymi malinami niesamowicie kusisz !

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie dzisiaj też tahini. Zakochałam się w tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega! Ja też jadłam ryż bardzo dawno, w sumie to chyba sobie zrobię, najlepszy jest taki z jagodowym syropem (sokiem? dżemem? nie wiem no, taki domowy z kawalkami jagód, u know what i mean)i śmietanką :) Tak, pisz takie rzeczy! Ja, tak jak Pam bardzo chętnie poczytałabym o twojej szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ryż na słodko! Basmati to mój ulubiony, ma taki cudownie orzechowy aromat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)