niedziela, 11 stycznia 2015

.859. marmurek (+ANKIETA)

~gotowany sernik waniliowo-karobowy z masłem orzechowym z syropem klonowym i pecanami~



PRZEPIS /1 porcja/
~300g mielonego twarogu
~jajko
~40ml mleka (u mnie migdałowe) + 2 łyżki budyniu waniliowego
~łyżka karobu BIO
~cukier/stevia do smaku

Ser mieszamy z jajkiem, przekładamy do garnuszka i zagotowujemy ciągle mieszając. Mieszamy budyń z mlekiem. Gdy ser będzie już się gotował wlewamy rozmieszany budyń i gotujemy do zgęstnienia. Słodzimy do smaku. Przekładamy połowę masy do miseczki, a pozostały w garnuszku sernik mieszamy z karobem, wlewamy do tej samej miseczki i łyżką lekko łączymy ze sobą obie masy, aby powstał marmurkowy wzór. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)


P.S. Mam do Was wielką prośbę! Jak dobrze wiecie jesteście częścią tego bloga... :) Tak więc bardzo bym chciała, żebyście pomogli mi go doskonalić, chciałabym poznać Wasze opinie i ogólnie dowiedzieć paru rzeczy. Ankieta ma na celu pomóc mi w ulepszaniu bloga, tak więc każdy arkusz się liczy. To tylko chwilka! :) Ankieta jest anonimowa :)  


12 komentarzy:

  1. ankieta wypełniona, a dodatek masła orzechowego w śniadaniu to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ankieta, uzupełniona ;) a sernik skradl dzis moje serce. Szkoda ze nie mogę jeść twarogu, bo kusisz, sernikowa mistrzynio! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. marmurkowy (wygląda cudownie!) i podany na marmurkowym czymś.. :D lepiej niedzieli nie mogłaś zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiedziałam ;) nie musisz nic zmieniać, jest jak najbardziej okej i zawsze smacznie! :)
    miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ciągle jeszcze mam gotowany serniczek na swojej liście 'to do' No ale właśnie mam twaróg w domu, więc jutrzejsze śniadanie, hmm? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham serniczki, a ten pomysł jest genialny! :)
    Ankieta uzupełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj to jadlas na sniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ankieta już wypełniona, wprawę mam po ubiegłorocznym projekcie na metodologię. Setki ankiet w kilka godzin, no dobra, ze dwa dni xD
    Ostatnio sporo serniczkujesz, a ja tylko się zachwycam, obiecuję sobie, ze ten zrobię i ten i ten, a w końcu jeszcze nie zrobiłam! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ankieta uzupełniona=super sprawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ankieta uzupełniona! :) A śniadanie boskie, ja nigdzie nie mogę znaleźć tego masła, a M%S na dzaile spożywczym obeszła ze 2 razy... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)