środa, 28 stycznia 2015

.876. kaszka zamiast mąki



PRZEPIS /1 porcja/
~jajko
~120ml ciepłej wody/mleka
~ew. cukier/stevia do połodzenia
~1/3 łyżeczki sody
~łyżka soku z cytryny
~60g ziaren granatu

Kaszkę wymieszać z sodą i ew. cukrem/stevią, powoli, ciągle mieszając dolewać wodę. Następnie dodać żółtko, granat, sok z cytryny i wymieszać. Białko ubić na sztywną pianę i delikatnie wmieszać w masę. Smażyć placki na oleju (na suchej patelni będą się rozpadać - sprawdzone :c), na małym ogniu z obu stron, z pierwszej strony pod przykryciem. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

16 komentarzy:

  1. I ta rozpływająca się czekolada... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą czekoladą na górze świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wygląda, ta rozpływająca się czekolada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciastka wyglądają :) Tą czekoladą dziś wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Wyglądają bardzo delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na placki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A myślałam, że tego typu kaszki nadają się tylko do zrobienia gestej papki dla małego dziecka. Cóż za błąd! Na pewno coś podobnego zrobię. Mam zapas tegfo typu kaszek - wielki plus posiadania młodszego rodzestwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wyszły Ci takie ładne placuchy, zazdroszczę ;)
    i tej czekolady! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też często teraz zamieniam mąkę na kaszkę w plckach i bardzo dobre rozwiązanie to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Placki z kaszki kukurydzinej to było moje szybkie danie do pracy podczas wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozpływająca się czeko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wykorzystanie kaszki w takiej wersji to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czekolada *.* Boskie śniadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybkie i pyszne śniadanka, a ja w kółko klepie tylko naleśniki :P

    pozdrawiam
    http://fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)