czwartek, 15 stycznia 2015

.863. poczuj święta w granoli

~jogurt naturalny z domową granolą speculoos~



Trzeba mi było takiego prostego, ale jakże pysznego śniadania :) A granola, nieskromnie mówiąc wyszła przepyszna! Z masą kawałeczków chrupiących pierniczków Speculoos ♥ Kupiłam je z myślą o domowym kremie, a wylądowały w granoli :D Aleeee, na krem też przyjdzie pora, jeszcze sporo ich zostało! :)
Już czwartek! Oby jakoś przeżyć dzisiejszy dzień i piątek będzie luźny - bez sprawdzianów, chyba jako jedyny dzień w tym tygodniu...
ask.fm - pytania :)

26 komentarzy:

  1. U mnie krem już się skończył, granolę też już robiłam, ale zastanawiam się czy aby tego nie powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. domowa granola speculoos? o mamo.. chcę święta! :D
    u mnie akurat dziś kolejny test.. ale ze zdrowia więc strachu nie ma (chyba) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwialbiam granolę w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie calkiem na odwrót tentydzien to lawina sprawdzianów :(
    Ta granola jest piękna prez monitor czuję jej aromat i mam chęć trochę Ci jej podkraśč :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie sniadanka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta granola musi być niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  7. świąt mi nie potrzeba, ale takiej granoli a i owszem! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste jest najlepsze, chociaż naturalny jogurt mało słodki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale musi być świetna z tymi pierniczkami! Moje zapasy świątecznej sie już skończyły, ale chyba powtórzę pierniczkowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu spróbować tę słynną granolę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. granola musi smakować obłędnie z tymi ciasteczkami <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Granola wysypana na jogurcie zawsze dobrze smakuje, a domowa o takim smaku to już w ogóle ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. robiłam granolę z tyi ciasteczkami już, potwierdzam przepyszna! :)
    a i krem też zrób :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w planach taką granolę! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. błagam o przepis na granolę, bo wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i would just like to remind you to give the recipe if you find the time! thanks (:

      Usuń
    2. I remeber! :) When i add recipe on chili&sugar I'll write it also on this blog so you'll know :)

      Usuń
  16. Nie powiem nic oprócz jednego: czekam na przepis :)
    Bo zakochałam sie w niej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta po raz drugi? W sumie dlaczego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świąteczna granola to jak na razie moja ulubiona ! :) ja zrobiłam wersje dyniowo-pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najsmaczniej :) Moja piernikowa niestety już się skończyła :( ale mam w zapasie ciasteczka więc i granolowe zapasy czas uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta granola to istne mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)