sobota, 15 marca 2014

Recenzja #.13 - konfitura eko leśna jagoda (luks pomada)


Co mówi producent : Ekologiczne słodkie jagody połączyliśmy z wytrawną i intensywną aronią, w efekcie powstała wyśmienita konfitura o bogatym bukiecie, delikatnej konsystencji, pachnąca leśnymi jagodami.
Łyżeczka tej konfitury to tylko 10 Kcal! Do jej przygotowania wykorzystaliśmy 125 g owoców na 100 g gotowej konfitury.

Skład : jagoda ekologiczna (66%), aronia ekologiczna (17%), cukier trzcinowy ekologiczny (16%), pektyna (substancja zagęszczająca)

Wartości odżywcze w 100g :
TŁUSZCZ - 0,0g
WĘGLOWODANY - 27,0g
BIAŁKO - 1,0g

Moja opinia : Jestem zupełnie oczarowana smakiem tej konfitury. Co prawda na początku wydała mi się nieco za słodka (preferuję lekko kwaskowate dżemy), ale zaczęłam łączyć ją z mniej słodkimi produktami i wtedy smaki uzupełniały się idealnie. Konfitura zawiera mnóstwo kawałków owoców, właściwie składa się głównie z nich, nie jest to jakaś 'papka'. Główny plan grają tu jagody, aczkolwiek jest wyczuwalny lekki, charakterystyczny dla aronii cierpki posmak. Konfitura ma bardzo dobrą konsystencję, dobrze się rozsmarowuje, nie jest rzadka, a gdy stoi w lodówce nie zastyga do postaci w której można by ten dżem kroić (a ze sklepowymi dżemami często tak jest). Konfitura jest wykonana ze 125g owoców na 100g gotowego produktu. Napisałam sporo o jej zaletach, lecz teraz czas na wady. A właściwie jedną główną wadę, którą jest...cena. Otóż 200g słoik tej konfitury kosztuje aż 19zł. No niestety, to sporo. Rozumiem, że wszystko w tym dżemie jest EKO, od owoców po cukier, aczkolwiek jak dla mnie cena jest za wysoka i nie zachęca do regularnego kupna konfitury. Raz na jakiś czas - owszem, ale na dłuższą metę jest to duży wydatek, bo za kilogram ta konfitura kosztuje, bagatela, 95zł...


Ocena : 4,5 / 6
Kaloryczność 100g : 117 kcal
Cena : produkt otrzymany w ramach współpracy / 19,00zł (200g)
Zakupione w : produkt otrzymany w ramach współpracy / lukspomada.pl

KONFITURĘ EKO LEŚNA JAGODA 
MOŻESZ KUPIĆ TUTAJ

3 komentarze:

  1. Wow, jaki super skład :) do tego kanapka i ciepłe mleczko.. Niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No droga, droga, ale od czasu do czasu można kupić.
    Ja tam delektuje się domowymi przetworami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Martyną jest pyszna.Zachęcajace te całe kawałeczki jagód jak i mamy w konfiturze.A cena fakt duża ale raz na jakiś warto zgrzeszyć:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)