niedziela, 2 marca 2014

.580. zielony potwór! smaczny i zdrowy

~kokosowy krem z awokado podany z suszonym kokosem~


Pamiętacie jak ponad rok temu składałam wniosek o stypendium z fotografii? Nie udało mi się. W tym roku też wysłałam zgłoszenie. I...muszę, nooo muszę się pochwalić, bo udało się! Tak, udało się, dostanę stypendium! Było wysyłane na ostatnią chwilą, nie miałam czasu na wywołanie zdjęć do portfolio więc musiałam dać takie, które znalazłam w domu, wniosek pisałam późną nocą...Najpierw byłam zdziwiona, potem do wszystko do mnie dotarło i byłam (jestem!) bardzo szczęśliwa. Ach! :)
Okej, co do śniadania - nie miałam pomysłu na awokado. Wyszło tak, że zmieszałam kilka składników, które akurat miałam pod ręką i powstało coś mega pysznego! Awokado i kokos to świetne połączenie :)

PRZEPIS /1 porcja/
~1/2 dużego, bardzo dojrzałego awokado (ok. 100g po obraniu - moje było tak dojrzałe, że wystarczyło, że odgięłam skórkę i mogłam obierać je palcami :))
~60-70ml mleka sojowego
~100g serka kremowego (lub mielonego twarogu)
~25g mąki kokosowej
~cukier/stevia

Awokado obrać i rozgnieść dokładnie widelcem. Dolać mleko i wymieszać. Następnie dodać serek kremowy (lub twarożek) i ponownie wymieszać. Dodać mąkę kokosową i cukier/stevię i połączyć z masą. Przełożyć do pucharka/miseczki i wstawić na noc do lodówki. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)


Ostatnio też dostałam zdjęcia z sesji do Galerii Twarzy. Co mi tam, dodam tutaj kilka :) Żadna ze mnie modelka i ogólnie dziwnie się czułam jak fotograf mówił mi jak mam się ustawić haha! :D


26 komentarzy:

  1. jak dla mnie wyglądasz jak modelka, świetne zdjęcia! ale przede wszystkim gratuluję Ci stypendium i jestem w 100% pewna, że należy Ci się :) oby tak dalej ! :*
    akurat dziś sama krem zajadam, ale nieco bardziej kokosowy, choć i z zielonym akcentem :) z awokado zapisuję do spróbowania - zapowiada się pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! :) jak widać nie należy się poddawać :)
    szkoda, że nie mam mąki kokosowej, bo wypróbowałabym tej wersji kremu z awokado.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie! bardzo naturalnie wyszłaś i to się liczy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Ciekawe połączenie smakowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak z moim stypedium! Też nie wierzyłam, że to na prawdę mi się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! :) żałuję, że u mnie czegoś takiego nie ma- może też spróbowałabym swoich sił?
    wyobrażam sobie, jak nieciekawie czuć się musiałaś będąc ustawiana przed obiektywem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację! Takie stypendium to super rzecz. Ale z tego co widzę, to po drugiej stronie aparatu też sobie dobrze radzisz :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje wlosy! Zapuszczam i moze za jakis czas tez bede mogla sie takimi pochwalic :)

    Gratuluje zdobycia stypendium! Milo sie czyta tak dobre wiesci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde, zazdroszczę podwójnie! i stypendium, i Galerii Twarzy, szczęściara :D
    i pomysł na awokado dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś śliczna!
    Gratuluję stypendium :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pysznie c: b.ładne zdjęcia C:

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję! też w licem dostawałam stypendium za fotografię :)
    no a, że śliczna jesteś, to nie mówię nawet kolejny raz

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny przepis! :)
    Jak dlugo mozna przechowywac ten krem w lodowce?

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna z Ciebie dziewczyna! :*
    i te włosyy *-*
    Cieszę się, że Ci się udało!
    a krem wygląda interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna dziewczyna. :) Jestem miłośniczką Twoich włosów, zapewne dostaniesz teraz w związku z nimi mnóstwo komentarzy. Są piękne, lśniące i zadbane. Marzenie. Ale osobiście uważam, że trochę Cię optycznie skracają ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. stypendium z fotografii? gratuluję, świetna sprawa!
    i zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale z Ciebie modelka :)
    Krem wydaje się być bardzo gęsty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękne długie włosy i wgl jestes mega ładna <3 Twoje śniadanko bardzo fajnie się prezentuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!
    A modelka z Ciebie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, śliczna zdjęcia i metrowe włosy! *.* Najbardziej podoba mi się to w tej koszuli w kratkę :)

    A śniadanie boskie- twaróg i awokado, pysznie musiał smakować taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję mocno! :)

    a ten krem, orety, on też podbija moje serce :D i pięknie wyglądasz na tych zdjęciach, wow!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam zbytnio za suszonym kokosem, ma jakiś taki dziwny posmak..
    PIĘKNE WŁOSY!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne włosy!!!! A deser wyśmienity za pewne :)))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)