piątek, 28 marca 2014

.606. marchewkowe i kokosowe

~ciasto marchewkowe z mąki kokosowej z twarożkiem cynamonowym i rodzynkami~



PRZEPIS /1 porcja/
~40g mąki kokosowej
~czubata łyżka mąki pszennej razowej
~1/2 łyżeczki proszku do pieczenia (zapomniałam! :o)
~jajko
~100-150ml mleka sojowego
~cukier/stevia do posłodzenia, do smaku
~średnia marchewka starta na średnich oczkach tarki (ok. 90g)

Wymieszać mąki, dodać proszek i cukier/stevię i ponownie wymieszać. Dodać marchewkę, jajko i mleko, wymieszać. Przełożyć masę do kokilki i piec ok. 30-40 minut w 190*C. Ostudzić i przeciąć na pół.

~100-150 kremowego serka/mielonego twarożku
~cynamon
~cukier/stevia
~20g rodzynków

Twarożek wymieszać z cynamonem i dosłodzić do smaku. Posmarować nim jedną połowę ciasta, przykryć drugą połową i posmarować wierzch resztą twarożku. Posypać rodzynkami. Smacznego! :)

  Marchew w roli głównej 2

21 komentarzy:

  1. Musiało być genialne! Ciasto marchewkowe jest cudowne samo w sobie, a z mąką kokosową to już niebo! D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem tych przepisow na jedną osobę? ja to jakbym juz piekla ciasto to cala blache zeby wszystkich wokolo mnie poczestować :D a nie tak egoistycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kokos i marchewka, duet idealnie ze sobą zgrany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, cudownie wygląda, właśnie takiego ostatnio szukałam! Robię w przeciągu kilku dni, nie ma innej opcji! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, nie pomyślałabym o takim jedno porcjowym cieście <3

    OdpowiedzUsuń
  6. w pierwszej chwili myślałam, że to gofry, a tu takie cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zjadłabym taki wypiek :) Prezentuje się bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności! Wygląda bardzo smakowicie i fajnie musiało smakować z twarożkiem... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, muszę zdobyć tę mąkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję przepis, muszę je zrobić! Brzmi bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie marchwi i kokosu to chyba każdy kocha, łącznie ze mną <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś podobne ciacho jadłam, wspaniale smakuje! marchewka i kokos to jeden z moich ulubionych duetów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chodzi za mną ciasto marchewkowe, ale w tak pysznej wersji na pewno go nie zrobię :<
    mogę porwać Twoje śniadanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooooo rany jak ono wygląda, jak z najlepszej cukierni, mam słabość do takich ciast ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Marchewkowe ciacho ukradło moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  16. idelane z tymi rodzynkami <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju wyglada obłędnie! <3 piękny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mozna podmienić mleko na krowie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mozna podmienić mleko na krowie lub migdałowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolenniczką krowiego mleka, ale jesli musisz to tak :) Lepiej z migdałowym :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)