piątek, 7 marca 2014

.585. gotowany sernik w ciemnej wersji

~kakaowy gotowany sernik podany z konfiturą 'eko leśna jagoda'~


Jakie to było sycące! :o Końcówkę jadłam już z trudem, ale nie zostawiłam ani odrobiny, za dobre, żeby cokolwiek zostawić ;) A TA konfitura jest pyszna! Idealnie tu pasowała :)

PRZEPIS /1 porcja/
~300g mielonego twarogu
~jajko
~65ml mleka (ok. 1/3 szklanki), u mnie sojowe
~lekko czubata łyżka czekoladowego proszku budyniowego (ok. 10-15g)
~lekko czubata łyżka kakao (ok. 10g)
~cukier/stevia/inna substancja słodząca wg. gustu

W garnuszku wymieszać ser, jajko i cukier/stevię/inną substancję słodzącą, włączyć palnik i gotować dopóki masa nie rozrzedzi się. Budyń i kakao rozmieszać w mleku i dodać do masy serowej ciagle mieszając. Gotować do zgęstnienia. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

24 komentarze:

  1. Też tę jagodę we współpracy dostałam i rzeczywiście jest pyszna!
    Muszę znów ten serniczek zrobić, bo to jeden z mych ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie!! I jeszcze to kakao :))

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje się wspaniale. chyba upiekę pełnowymiarowy sernik z takiej wersji- czekoladowy z jagodami

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, gotowane serniczki to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda zjawiskowo ;) jagody świetnie komponują się z kakao.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale wygląd - spektakularny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ostatnio tych gotowanych serniczków na blogach. Pysznie wygląda Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. robiłam wcześniejszą wersję na deser, nie muszę chyba pisać, że dla miłośniczki serników ten przepis to cudo?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekoladowe smaki bardzo pasują do jagód ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gotowany serniczek, świetny pomysł! :) Zapisuję przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się dziś zgrałyśmy ze śniadankiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak jagody cudownie pasują do ''ciemnych'' deserów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. musze zrobic w koncu ten sernik w gotowej postaci, bo kusisz nim strasznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam pucharek. A taki serniczek w czekoladowej wersji musiał smakować wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wątpię, że było pyszne, bo już tak wygląda - ten sernik koniecznie spróbuję w wersji kakaowej! a konfitura jagodowa pasuje wręcz idealnie! nic tylko zajadać i cieszyć się smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kakaowy serniczek!?
    to coś dla mnie!
    wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Konfitura napewno idelanie smakowała , ale też idelanie wyglądała na tej pyszności w ciemnej wersji <3

    OdpowiedzUsuń
  18. sycące na pewno, i to bardzo, ale dzięki temu idealne na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjadłabym taki serniczek ! :>

    OdpowiedzUsuń
  20. to pochwalę się może, że jakiś czas temu zjadłam na kolację.. 500g twarogu :D i wcale nie byłam przejedzona- skończyłam jeść tylko dlatego, że już nie było co jeść

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda rewelacyjnie! Zapisuję na liście do zrobienia. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)