sobota, 8 marca 2014

.586. (nie)tradycyjny omlet biszkoptowy || współpraca z Polsoja

~sezamowy* omlet biszkoptowy ze smażonym bananem~
*z mąki sezamowej




Hej dziewczyny, kobiety, ogólnie - płeć piękna! :) Wszystkiego najlepsze z okazji naszego święta :) Spędźcie miło dzisiejszy dzień, zróbcie domowe SPA, zjedzcie czekoladę, czy obejrzyjcie komedię :) Chyba, że macie inne plany? Bo ja...idę na fitness maraton! 5 godzinny. Słownie: pięcio-godzinny fitness maraton :) W programie TBC (total body condition), zumba, step, TUP (talia-uda-pośladki) i trening funkcjonalny. Zapowiada się ciężko ciekawie :) Jak przeżyję to jutro napiszę wrażenia :D

Wczoraj po południu dotarła do mnie kolejna paczka. Podjęłam współpracę z firmą Polsoja, zapewne ją znacie? W swojej ofercie mają wiele produktów weg(etari)ańskich. Parówki bez mięsa? A może bezmięsna wędlina lub kiełbaska? Prosze bardzo, wszystko to jest możliwe! :) I to bez żadnego GMO, wyłącznie naturalnie. Polsoja jako pierwsza firma na polskim rynku rozpoczęła produkcję tofu i spopularyzowała żywność sojową. Obecnie w swojej ofercie mają ok. 20 produktów.
W paczce, którą otrzymałam znalazły się: wege kiełbaski z papryką, wege kiełbaski curry, wege kiełbaski białe, kiełbaski sojowe wędzone, parówki sojowe śniadaniowe, parówki sojowe classic, parówki sojowe chili, wędlina sojowa o smaku drobiowym, wędlina sojowa o smaku wędzonego salami, wędlina sojowa o smaku szynkowym, wędlina sojowa z suszonymi śliwkami, wędlina sojowa z żurawinami, tortellini z wędzonym tofu, tofu tradycyjne naturalne, tofu tradycyjne wędzone, tofu tradycyjne marynowane, pasztet sojowy tradycyjny, wege pasta francuska, wege pasta węgierska.





24 komentarze:

  1. Sezam i smażony banan - omomo <33
    O , ale fajnie że oby dwie będziemy testować produkty Polsoji, bo ja też nawiązałam z nią współpracę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie udanego dnia życzę :* aktywnie będzie! :)
    omlet puszysty jak należy, pięknie wyszedł i ta mąka jeszcze ciekawy smak mu dodała :) a banany smażone koniecznie w najbliższym czasie zrobię, bo już parę dni za mną "chodzą" :D
    parówki i tofu tej firmy jadłam, bardzo smaczne. czekam na recenzję, jestem pewna, że coś smacznego z tymi produktami stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dzisiejszy dzień spędzę... na olimpiadzie z polskiego.
    chyba aż kupię coś z tej Polsoi, bo całkiem ciekawe są te produkty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem mięso musi byc mięsem, nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj wędlin sojowych albo pasztetu Polsoi - zmienisz zdanie :P

      Usuń
  5. nie wiedziałam, muszę przyznać, że wyroby polsoi mają certyfikat soi bez GMO i cieszy mnie strasznie ta informacja, bo w lodówce zapas tofu jest obowiązkowy!
    a smażony banan do mych ulubionych propozycji należy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie pyszne, a jako że używasz często różnego rodzaju mąk, mam do ciebie pytanie. Mama kupiła mi mąkę orzechową( pierwotnie chciałam kokosową), do czego mogę ją wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, do wszystkiego, do czego zwykle wykorzystujesz zwykłą mąkę :) Z bardziej nietypowych propozycji to ja lubię dodawać te smakowe mąki do twarożku, jogurtu, kaszy, owsianki etc., bo zagęszczają i nadają fajny smak :)

      Usuń
    2. Strasznie podobał mi się twój krem kokosowy, chyba zrobię sobie orzechową wersję :) Dziękuję pięknie za odpowiedz

      Usuń
    3. W takim razie smacznego! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. urzekłaś mnie tymi smażonymi bananami! *-*
    Ja dziś jadę na dwie imprezy! :D
    a Tobie życzę wytrwałości na fitnessie!
    I gratuluję współpracy! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, polsoja ma sporo tego! Ja zwykle używam tofu z ich firmy, a czasem parówek. A sezamowy omlet z bananem... cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się dowiedziałam że w leclercu jest promocja polsoi i mają tofu za 3,39 i wędliny za 4,69 zł.

      Usuń
  9. banan karmelizowany , słodziutko ^^
    kurczę , co chwila lepsza współpraca z jakąś firmą ! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko nie umrzyj, bo to brzmi naprawdę przerażająco :D
    Kurczę, mam wrażenie, że ta współpraca przeleciała mi przed nosem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę współpracy ;) A omlet wygląda wspaniale! Kusisz tymi mąkami:)
    Tobie również wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zazdroszczę paczki! nawet nie wiedziałam, że mają np. białe kiełbaski - czad.
    rozbawiła mnie nazwa TUP, strasznie :)) a i przypomniałam sobie o smażonym bananie, już drugi raz ostatnio - chyba lecę do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  13. baw się dobrze! :D
    i ja sobie dzis dogadzam od rana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baw się dobrze <3 Gratulację wspolpracy , a omlecik pyszniutki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy!
    A omlet wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o rany, ależ ja ci zazdroszczę tej współpracy *.* próbowałam kilku produktów Polsoi. bardzo mi smakowały.
    a omlet wygląda genialnie :) zwłaszcza na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten omlet wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia na maratonie! Przy okazji zapraszam do zabawy blogowej, odpowiedz na moje pytania: http://zdrowe-mysli.blogspot.com/2014/03/libester-blog-award-poznaj-mnie-troche.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)