wtorek, 11 marca 2014

.589. ciągle zapominam

~kaszka kukurydziana na mleku sojowym z konfiturą 'eko leśna jagoda' i prażonymi płatkami migdałów~


Ciągle zapominam o kaszce kukurydzianej... ;) Stojąc dzisiaj nad otwartą szafką z różnymi rodzajami kasz, kaszek, płatków i innych cudów, gdzieś w oddali zobaczyłam tę żółtą kaszkę i...przypominałam sobie ;) Ale wiecie...jak jem ją tak rzadko, to zawsze bardzo mi smakuje! ;) A od tej konfitury nie mogę się oderwać, taka jest pyszna. Niestety, niedługo oderwać się będę musiała, bo już widać dno słoiczka :(

17 komentarzy:

  1. a wczoraj tak sobie marzyłam o płatkach migdałów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a to słoiczek pewnie smacznie będziesz mogła wykorzystać :)
    ja sama o tej kaszce zapominam i za każdym razem jak ja gdzieś widzę to od razu nabieram ochoty. pysznie ją podałaś, te chrupiące migdały najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też o niej nie pamiętam, a przecież gdzieś tam sobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zawsze zapominam o tej kaszy, leży gdzieś na dnie szafki, ale może dlatego, że nie nalezy do moich ulubionych kasz :)
    porządna łycha konfitury, widać, że dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też często zapominam o tej kaszce, a przecież ona jest taka pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ze mnie taki maniak wszelakich konfitur, że z pewnością by mi zasmakowała - będę polować w sklepach, słowo! :D
    A ja ostatnio sobie na dobre o polencie przypomniałam. Pyszna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się że zawartość słoiczka tak szybko ginie! Ta konfitura musi być wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słoiczek pewnie zostanie pysznie wykorzystany i będzie go można bez wyrzutów sumienia wrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dziś przypomniałam sobie o tej kaszy :D To się zgrałyśmy :) Twoja wersja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam kaszę kukurydzianą ! :) Ta konfitura wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się nie dziwię, jagody mają właściwości uzależniające, serio!

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie to śniadanie ma kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj moje ulubione połączenie - jagódki z prażonymi płatkami migdałów w kremowej kaszce ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kaszka kukurydziana też leży zapomniana w szafce... Muszę w końcu się za nią zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja konfitura stoi jeszcze zakręcona, ale nie mogę się doczekać az jej spróbuję ;)
    idealna konsystencja kaszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak idelanie wyglada i ten kolorek dzemu <3

    OdpowiedzUsuń
  17. kasza kukurydziana to ostatnio moja ulubiona, z dodatkiem konfitury jest przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)