czwartek, 6 marca 2014

.584. coffee-toffie || współpraca z luks pomada

~owsianka na kawie orzechowej z kajmakiem i orzechami pecan~







Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą Luks Pomada, która w swojej ofercie ma wiele ciekawych produktów - od konfitur po czatni (chutney). W paczce, którą otrzymałam do przetestowania znalazły się:



Wszystkie słoiczki były dokładnie i profesjonalnie zapakowane, więc nikt nie powinien mieć obaw przed zamówieniem wyrobów Luks Pomada internetowo, na pewno dotrą w całości! :)


Do produkcji wyrobów Luks Pomada są wykorzystywane wyłącznie najlepsze i w pełni naturalne surówce z polskich sadów, ogrodów i warzywniaków. Każdy przepis jest sprawdzony, produkcja przebiega własnoręcznie w kotłach, a wyroby są zawsze doprawiane do smaku co gwarantuje najlepsze wrażenia.
Zabieram się za testowanie produktów, a na blogu już niedługo przepisy z ich wykorzystaniem oraz recenzje :)

20 komentarzy:

  1. Mniam, też mam otwarty kajmak <3

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wkońcu kupic te orzechy pecan, bo strasznie mnie ciekawią ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kajmak... :o przepyszne to musiało być!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda genialnie!
    Już wyobrażam sobie jej smak! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam jeszcze owsianki na kawie. Muszę koniecznie spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę współpracy, bo czaję się na te konfitury już od dłuższego czasu ;)
    a zawartość miseczki - ge-nial-na! i tyle powiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje tych produktów- uwielbiam wszystko co polskie i świetnie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie te pekany ułożyłaś! Ja zawsze mam problem z podaniem orzechów w całości i przeważnie je siekam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no mirabelka! Ciekawe do czego ją wykorzystasz? Wielu słodkich pomysłów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zazdroszczę współpracy!
    A owsianka na kawie brzmi cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianka na kawie? :) Ciekawe..Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jest ta owsianka! niewątpliwie moje smaki, ale bym chciała ją teraz mieć przy sobie! no i paczki zazdroszczę, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę owsianka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. kawa, kajmak i orzechy, których swoją drogą jeszcze nie miałam okazji spróbować! słodko musiało być, a zarazem nieco gorzkawo za sprawą kawy, która zresztą należy do jednych z najlepszych - bardzo polubiłam tą orzechową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczęęęę, ale smaki!!! Niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne produkty ma ta firma, już kilka razy się nimi zachwycałam i chyba wkrótce się skuszę żeby czegoś od nich spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne opakowania... takie klasyczne. Najbardziej ciekawi mnie eko leśna jagoda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta owsianka wygląda obłędnie <3 Gratuluję współpracy <3 Te słoiczki bardzo ładnie się prezenują <3

    OdpowiedzUsuń
  19. poproszę takie słoiczki! same cudowne pyszności <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)