środa, 19 listopada 2014

.808. kremowa marchewka

~marchewkowy piernikowy krem z płatków ryżowych z granatem i prażonymi słupkami migdałów ; herbata pomarańcza-czekolada~



PRZEPIS /1 porcja/
~60g płatków ryżowych Piątnica
~1 1/2 szklanki mleka (u mnie roślinne)
~cukier/stevia do smaku
~łyżeczka przyprawy do piernika
~duża ugotowana marchewka (ok. 100g)
~szczypta soli

W garnuszku zagotować mleko, wsypać płatki i gotować aż wchłoną całe mleko. Wymieszać z cukrem/stevią do smaku oraz z solą i przyprawą korzenną (można to zrobić wieczorem, a resztę wykonać rano). Marchewkę pokroić na kawałki i dodać do płatków. Wszystko zblendować na gładką masę. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego! :)

18 komentarzy:

  1. zdecydowanie moje smaki, prawie jak ciasto marchewkowe w postaci kremu :D ?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wpadłabym na takie połączenie , super :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię marchewkę na słodko. Zwłaszcza z przyprawą korzenną. Cudowny smak musiał być. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marchewka i piernik wydają się do siebie dobrze pasować - coś a'la słynne ciasto marchewkowe w płynie. I ten granat na wierzchu dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułam grudniową aurę u Ciebie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wygląda :)
    I jak wszystko co marchewkowe na pewno smakuje genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. marchewka i piernik, a do tego granat - świetne zestawienie smaków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piernikowy krem? to brzmi genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pychotka! Powiem Ci, że marchewka mnie zaskoczyła, tak dawno jej na słodko nie jadłam, a to wszystko przez dynię, która całkowicie ją wyparła z mojej kuchni... Ale muszę sobie o marchewce przypomnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł! Na coś takiego w życiu bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetna delikatna konsystencja!

    OdpowiedzUsuń
  12. kremowy, marchewkowy, piernikowy.. sprzedałam się:D

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie odmierzona ilość ;p jeszcze trochę i by się wylało ;) no chyba, że zostawiłaś w garnuszku ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio to ciągle bym marchewki jadła... i taki krem z wielką chęcią też bym sobie przyrządziła, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. konsystencja wymiata!
    muszę taki krem przyrządzić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu dodać marchewki do słodkiego śniadania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)