czwartek, 6 listopada 2014

.795. jęczmień w miseczce po raz pierwszy

~płatki jęczmienne na waniliowym mleku sojowym z tartym jabłkiem (w środku), jagodami inkaskimi i masłem orzechowym~





Po raz pierwszy jadłam płatki jęczmienne i bardzo mi posmakowały :) Są zupełnie inne niż owsiane, ugotowały się "na sypko" i były bardziej wyczuwalne podczas jedzenia. Na pewno na stałe wprowadzę je do mojej diety! :) Jagody inkaskie również jadłam po raz pierwszy i również mam co do nich pozytywne odczucia, aczkolwiek gdy ugryzłam pierwszą buzia mi się mimowolnie skrzywiła, bo są one bardzo kwaśne, ale przy kolejnej i kolejnej łyżeczce "jęczmienianki" coraz mniej to odczuwałam i stały się...słodkie.
Liczę na Wasze kciuki dzisiaj o 9.50 - konkurs! Nie oczekuję cudów, idę tam dla sprawdzenia własnej wiedzy :)

17 komentarzy:

  1. te rozpływające się masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Po tak zdrowym śniadaniu mózg jest na pewno zwarty i gotowy do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. same nowości u Ciebie ;) też nieraz tak mam, że coś mi średnio smakuje, a z każdym kolejnym kęsem powoli zakochuję się w nowym smaku ;)
    powodzenia, kciuki na pewno będą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę kciuki trzymała :)
    Na słodko jadłam tylko kaszę jęczmienną i bardzo mi smakowała w wersji budyniowej i była pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a nuż może i niespodziewanie staniesz na podium:D kciuki masz! :))
    piękne zdjęcia.. uwielbiam takie delikatne klimaty i stonowane barwy..

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia!
    a płatki jęczmienne chyba lubię bardziej od owsianych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw bardzo w moim stylu. Takich jagód to bym bardzo chętnie spróbowała <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jeszcze nie jadłam tych płatków :)
    I chyba muszę je wreszcie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. to kremowe masło orzechowe! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny debiut! :) Ale ja wolę jednak płatki owsiane.

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno poszło Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pysznie to wsyztsko podane <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamiast płatków polecam jęczmień bezłuskowy, tysiąc razy bardziej odżywczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie jadłam ani płatków, ani jagód, ale niestety takie produkty ciężko dostać w sklepach stacjonarnych. Prezentuje się wszystko świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię płatki jęczmienne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)