piątek, 14 listopada 2014

.803. trochę zieleni na szary poranek & współpraca

~omlet z mąki kokosowej na serku naturalnym z kiwi~


Bo ostatnio szaro i buro...A to zielone kiwi niech będzie przełamaniem tych smutnych kolorów. Gdybym tylko miała wpływ na pogodę to cały rok byłoby lato! :)

Wczoraj otrzymałam paczkę ze współpracy ze stroną kulturystyka.sklep.pl. Jest to sklep internetowy w którym możecie znaleźć odżywki białkowe i suplementy diety dobrej jakości i w dobrej cenie. W ofercie są również białka roślinne, superfoods, żywność dietetyczna i wiele innych - z całą ofertą zapoznajcie się na TEJ stronie. Ja w ramach współpracy będę testować odżywkę białkową marki Kulturysta.com o smaku waniliowym. Ta sama odżywka jest dostępna w trzech smakach - czekoladowym, truskawkowym i właśnie waniliowym.


Właściwości odżywki białkowej KULTURYSTA.COM 70% WheyProtein Econo:
-anaboliczna odżywka proteinowa - dobrze wpływa na rozbudowę mięśni,
-suplement diety przyspiesza regenerację,
-matrix białek: 40% koncentrat białka serwatkowego WPC + białka pszeniczne,
-ogranicza rozpad tkanki mięśniowej przy diecie redukcyjnej,
-uzupełnia dietę w wysokiej jakości białko.

Do produktu dołączona jest miarka co ułatwia dawkowanie odżywki. Już niedługo przepisy z jej wykorzystaniem :) Bo przecież można znaleźć wiele ciekawych zastosowań odżywki białkowej - nie tylko picie w postaci shake :)

30 komentarzy:

  1. wytłumacz mi tylko po co ci te odżywki białkowe, skoro nie ćwiczysz siłowo? Nie potrzebujesz tyle białka, a proch to suplement żeby uzupełnić je w diecie - ty spokojnie powinnaś wyciągać je z normalnego jedzenia. Serio, Martyna takie suplementy NIE SĄ dla Ciebie, bez urazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że nie chodze na siłownie i nie ćwiczę z ciężarami nie znaczy też że wcale nie ćwiczę, bo jestem aktywna. Potrzebuję dziennie ok. 90g białka - nie jem też mięsa więc białko jest produktem pochodzenia zwierzęcego (pełnowartościowym) które dostarcza wszystkich aminokwasów, bo oprócz warzyw nie można jeść samych jajek czy twarogu. Nie spożywam odżywek w dużych ilościach tak jak robią to osoby które ćwiczą siłowo właśnie

      Usuń
    2. 90g? Nie wiem skąd wytrzasnęłaś taką informację, ale zmień źródło. Normalna osoba potrzebuje około 1g białka na kg masy ciała - nie ćwicząca siłowo. Nawet sportowcy z siłowni jedzą od 1.4 do 2g białka przeważnie (no okej, są i tacy co zjadają do 4g, ale udowodnione jest, że to już nadmiar i szkodzi nerkom). A twoja aktywność, tj. zumba i inne pierdółki to jeszcze nie tak wymagające rzeczy żebyś musiała zjadać prawie 2g/kg masy ciała. No ale rób co chcesz, według mnie to zupełnie zbędny suplement, który nie jest skierowany do takich akurat odbiorców.

      Usuń
    3. Sprawdzałam na dwóch kalkulatorach internetowych (wiem, że nie są wiarygodne, no ale pi razy oko), poza tym sprawdziłam też w książce od zasad żywienia gdzie podają, że dla młodzieży zapotrzebowanie to 2kg/1kg masy ciała, a dla dorosłych 1g/1kg masy. Szczerze mówiąc wszędzie jest inaczej i nie wiem co o tym wszystkim sądzić, jednak tak jak napisałam - odżywek nie spożywam w dużej ilości więc spokojnie :)

      Usuń
    4. Z góry przepraszam, że się wtrącę... ale naprawdę zmień te źródła. Te niecałe dwa gramy białka na kilogram masy ciała to dawka dla niemowląt, co rosną jak na drożdżach. Tylko w tym okresie potrzeba go aż tyle. Potem - mniej. A jak chcesz spożywać te 90g, to chyba w stadium rozwojowym babci, gdy nie chcesz stracić nadto mięśni z powodu starości.

      Usuń
  2. Też dziś rekompensuję sobie pogodę egzotycznym śniadaniem :)
    Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mogłabym cały rok mieć lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hm, jakoś do tej pory nie ufam takim gotowcom wspomagającym.. może po Twojej sprawdzonym i zaufanym testowaniu wypróbuję;)
    omlet wyszedł na pięć z plusem! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kapec

    opadl z deczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie widzę żeby opadł, a kapciem na pewno nie był, bo był pyszny i puszysty :)

      Usuń
  6. już czekam na Twoje przepisy z tą odżywką ;) znając Ciebie, na pewno stworzysz same cuda, a ja wtedy skuszę się na jej zakup ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama ostatnio próbuję odżywki białkowe i puki co jestem z niej bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, ja nie miałabym nic przeciwko gdyby lato trwało przez 12 miesięcy :)
    Kiwi to faktycznie wyjątkowo fotogeniczny owoc, cieszy oko i podniebienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor to śniadanie ma piękny ;) i połączenie kokosa z kiwi jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki puszysty! :) I faktycznie, kiwi nadaje mu takiego 'blasku' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omlet z górnej półki! :D
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam mąkę kokosową, super omlet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie uchaty, jak obłoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten omlet - ubijałaś białka na pianę? wyszedł idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie przydaje się trochę kolorów na te jesienne, ponure poranki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super przepis :) a co do linka, to zaraz sprawdzę, bo poszukuję białka konopnego! :) całkiem dobrze się złożyło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Można prosić przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 jajka, 20g mąki kokosowej, łyżka mąki pszennej, 1/2 łyżeczki proszku dp., cukier/stevia, 125g naturalnego serka (np. bieluch)
      Serek wymieszać z żółtkami, mąkami, subst. słodzącą i proszkiem dp. Białka ubić i dodać do masy. Smażyć na lekko natłuszczonej patelni

      Usuń
  18. o kurczę... ten omlet to mistrzostwo! pulchniutki, no idealny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)