wtorek, 24 lutego 2015

.902. wszystkie na raz

~kakaowa kaszka kukurydziana w słoiku po domowym maśle orzechowym~



Jak już kończą mi się słoiczki z różnymi masłami/smarowidłami to wszystkie na raz, serio...Tym sposobem mam jeszcze w szafce chyba 2 czy 3 puste, czekające aż zjem w nich śniadanie :3 A miejsce trzeba w szafce zrobić, bo wczoraj w Lidlu, jak większość, wyposażyłam się w masło orzechowe :D


Chyba każdy lubi szarlotkę...? 
A co powiecie na szarlotkę sypaną, którą można przygotować w 10 minut (nie licząc pieczenia)
i jest ona bezglutenowa i wegańska? Żeby poznać przepis kliknij na zdjęcie :)

22 komentarze:

  1. Już myślałam, że to to lidlowskie haha :D
    I przepis na szarlotkę wypróbuję w ten weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, też na początku myślałam, że to już jeden lidlowski słoiczek jest :)

      Usuń
  2. Jakie jest w lidlu? Ja sie przymierzsm do syropu klonowego, przygladalas sie moze?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden ulubiony syrop - Black Rose, innego nie kupuje :)

      Usuń
  3. Nigdy nie robiłam sypanej szarlotki, może pora spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj rano wahałam się między kukurydzianą kaszką a owsianką i zdecydowałam się na tę drugą, ale jutro chyba wrócę do pomysłu z kaszką. Szarlotka wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobnie jak Ewcia też myślałam, że już jeden słoik obrobiłaś haha:D
    tak, zdecydowanie poproszę kawałeczek tej szarlotki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczkowe- najlepsze<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ciasta! Pyyyyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze tak wyjadam że na ściankach prawie nic nie zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie, masło orzechowe i kakao są dla siebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat do Lidla nie leciałam wczoraj, jakoś nie ciągnie mnie teraz po to masło :P za to mam ogromną ochotę na Twoją szarlotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, też tak mam :D Aktualnie u mnie czekają dwa słoiczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kakao i masełko, pycha <3
    Szarlotki dawno nie jadłam, bezglutenowej nigdy. Może by tak wypróbować twój przepis? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kasza kukurydziana, zdecydowanie zbyt dawno jej nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. wczoraj jadłam słoiczkowe śniadanie i znów mam ochotę <3 po domowym masełku najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kakao i masło orzechowe- uwielbiam te połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Szał na śniadania w słoiku, wszyscy kupują masła orzechowe!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszna wersja :) Masełko orzechowe z Lidla jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)