sobota, 7 lutego 2015

.886. czekał na mnie

~chia pudding na kawie zbożowej z mandarynkami (przełożony warstwowo w środku) w słoiku po maśle orzechowym~





Mój blog bierze udział w konkursie na Blog Roku 2014. Jeśli zaglądasz tutaj, podobają Ci się przepisy i chcesz pomóc mi wygrać - zagłosuj na mój blog :) Obiecuję trzymać fason i ciągle Was inspirować, a być może po warsztatach z Jamie Oliverem (które można wygrać!) będzie jeszcze ciekawej! :) Możecie wysłać jeden SMS z danego numeru telefonu (czyli nie można zagłosować na ten sam blog dwa razy...), koszt SMS to 1,23zł, a moja wdzięczność - bezcenna :D (kwota zostanie przekazana dla fundacji Dzieci Niczyje). Głosowanie trwa do 10 lutego 2015r.
Dziękuję!♥♥♥

21 komentarzy:

  1. Wierzch wygląda bosko, jakbyś jakiegoś złota do niego dosypała! :D Świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno go nie jadłam, a w takim wydaniu szczególnie by mi zasmakował :)
    udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to wygląda jak panterka ze słoika :D Chia na kawie? Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki pudding na pewno by posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawowa chia? To dobry pomysł, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, jak pysznie! Chętnie zjadłabym zawartość słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na kawie i jeszcze po słoiku z masłem orzechowym ! śniadanie bogów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W przedszkolu zawsze krzywiłam się na kawę zbożową, a teraz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż ślinka leci *.*! Pychoota !

    OdpowiedzUsuń
  10. z kawą, nawet zbożową wszystko jest pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie jadłam chia! Pewnie pycha :)

    PS. Zapraszam także do mnie http://latwe-sniadanie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką ochotę nabrałam na kawę zbożową, że lecę robić! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Onet: Blog Roku 2014. Oddales glos na blog breakfastofdreams.blogspot.com. Zapraszamy do glosowania na inne blogi/teksty. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. kawowy musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój głos już masz :) Masz takie fajne pomysły, że nie można na Ciebie nie głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W słoiczku wszystko smakuje najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)