poniedziałek, 16 lutego 2015

.895. ukryte jabłko

~jabłko w wegańskim dyniowym cieście owsianym z domowym cynamonowym masłem słonecznikowym~



Dzięki temu, że poniedziałki zawsze mam wolne dzisiaj jeszcze nie poszłam do szkoły, jak pozostali uczniowie, którym skończyły się ferie. Jednak i tak muszę ten dzień poświęcić za naukę, bo w ferie jakoś nie mogłam się do tego zabrać, a na powitanie od jutra czekają mnie 4 sprawdziany...

PRZEPIS /1 porcja/
~średnie jabłko - po wykrojeniu środka 200g
~50g mąki owsianej BIO Fresano
~łyżeczka mielonego lnu
~100g puree z dyni
~mleko roślinne do odpowiedniej konsystencji - ciasto powinno być nieco gęstsze niż na pancakes, trudno mi powiedzieć ile dokładnie mleka potrzeba bo dolewałam coraz, ale myślę, że ok. 50ml

Wymieszać mąkę, len, puree i powoli dolewać mleko do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Z jabłka wydrążyć środek i pokroić je w plastry o ok. 1cm grubości. Plastry jabłka zanurzać w cieście a następnie smażyć na małym ogniu z obu stron. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego :)

26 komentarzy:

  1. coz, mi tez dzis nie udalo sie wybrac (z tym ze nie ,,na legalu"), odpokutuje kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie powodzenia w nauce! i miłego dnia ;)
    takie pomysły to ja uwielbiam! wegańskie, z jabłkami i do tego owsiane - pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak ja bym zjadła takiego :o I to tak bardzo bardzo *.*
    Aż ślinka leci na samą myśl :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę masło słonecznikowe, to dostaję ślinotoku, najlepsze masło! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Złociste placuszki z niespodzianką w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają jak takie fajne przeplatane ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglądają te placuszki :D w ogóle uwielbiam wszelkiego rodzaju placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to musiało fantastycznie smakować! ;)
    powodzenia w szkolnych bojach, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. uu, Powodzenia jutro! Superowe te jabłka w cieście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jabłko w dyniowym cieście i jeszcze to masło, przygotuj się, jutro wpadam na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie robiłam owoców w cieście! Twoje jabłka bardzo mnie zainspirowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te masło *.*
    powodzenia w nauce, mnie też dziś ona czeka :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wyglądają te jabłka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dyniowe ciasto owsiane? kupiłaś mnie tym!!

    OdpowiedzUsuń
  15. po zobaczeniu na instagramie myślałam, że to zwykłe placki ;) a tu taka niespodzianka :D przyślij mi słoiczek tego masła ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 sprawdziany?! MATKO!
    Z chęcią spróbowałabym tego masła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam placki z krążkami jabłek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jabłko w cieście to smak dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ u Ciebie pyszności:) Zjadłabym takie jabłuszka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie placuszki, to jedne z moich ulubionych ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. 4? a nie macie jakieś dziennego limitu? u mnie teoretycznie mogą być 3 w tygodniu! :O
    Aa, plackami zdecydowanie trafiłaś w moje smaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. oh, te powroty zawsze takie trudne :P ja dziś już się w szkole męczyłam..
    uwielbiam owoce w cieście ! :) muszę znów sobie przypomnieć ten smak :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wegańskie, a u ciebie i tak wyglądają okrutnie idealnie :o

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają pysznie! Muszę sobie zrobić placki z jabłkami:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)