środa, 28 maja 2014

.666. najdelikatniejsze kluski kładzione

~kluski kładzione na bazie ricotty, na mleku sojowym, z gorzką czekoladą i malinami ; herbata choco-chili~




Cóż za diabelski numer śniadania! 3:) Jednak jego smak wręcz anielski, bo ricottowe kluski są chyba najdelikatniejsze ze wszystkich! Więc dla podtrzymania klimatu:


Zamiast szkoły wizyta u lekarza. Ale wmawiam sobie, że jestem optymistką i wszystko będzie dobrze. Wczoraj kupiłam sobie spódnicę, koniec świata nadchodzi. Chyba nie chcę o tym mówić, za szybko zmieniam temat. 

22 komentarze:

  1. Kładzione z ricotty musiały być wyjątkowo delikatne. Faktycznie, zupełne przeciwieństwo szatańskiego numeru posta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co z ricotty jest niesamowicie delikatne i pyszne :)
    + będzie dobrze, musi!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałości <3
    A jak widzę malinki, to (nie wiedzieć czemu) zawsze rysuje mi się na twarzy delikatny uśmiech... to chyba sprawka wspomnień z lat dzieciństwa, kiedy to latem podkradało się maliny z działki sąsiada :P

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat mam w lodówce ricottę, więc nie będę zwlekać by je spróbować! cudowne anielskie śniadanie :)
    oczywiście, że będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz kochana! Numer diabelski.. ale kluseczkj fakt, w niebie pewnie by sie takich nie powstydzili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie kluski to bym zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  7. te końce świata czasem mają więcej dobrego, niż złego w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekolada dodaje takiego uroku! ...Iron Maiden uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na ten numer!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moge prosić o przepis? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi brakuje ricotty! Aż nie mogę patrzeć na te kluski, bo dostaję ślinotoku :D Obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka szatańska liczba! ;p
    Z ricotty są najdelikatiejsze i najsmaczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. co jest zrobione z ricotty to zawsze zyskuje miano najdelikatniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ricottowe śniadania to jedne z lepszych :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jak z ricotty to na pewno były meega delikatne <3
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kluski i Iron Maiden - połączenie idealne! :)
    Koncert już za niecały miesiąc. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny numer, lepsza piosenka. A śniadanie mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory też diabelskie (; ale genialnie wygląda.
    Mam nadzieję, że wszystko w porządku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się, te z ricotty rządzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)