poniedziałek, 12 maja 2014

.650. max zamiast mini

~yorkshire pudding z jogurtem greckim i truskawkami~


Zapomniałam o tym wypieku na dlugi czas... Po raz pierwszy robiłam go w wersji tradycyjnej - czyli w formie kilu małych puddingów, teraz wylałam całą masę do tortownicy o średnicy 18cm i otrzymałam jeden duży pudding :) Przepis jest w zakładce "inne przepisy".

~~~~
Jestem na facebook'u również jako "fotograf"
więc jeśli chcecie oglądać moje prace,
wiedzieć co słychać, 
etc.
zapraszam do polubienia! :)


15 komentarzy:

  1. Można przepis ?! Wygląda odlotowo ! :))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki duzy wyglada znakomicie:) truskawki dodaja uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jak jakaś puddingowa bomba! i tak, dla mnie bomba, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz w XVIII wieku te puddingi wypiekało się w jednej większej formie.. dopiero z czasem zaczęło się wypiekać w mniejszych, więc przygotowałaś przepis prawie z oryginałem :) (pisze prawie bo tradycyjnie używa się innego tłuszczu - z pieczeni) :) Tego puddingu nie jadłam, ale jadłam popovers a one chyba takie same w smaku :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, pomysłowo! wygląda świetnie...ale chyba się powtarzam, u Ciebie każde śniadanie czy inne danie wygląda tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodki! Fajnie wygląda w takiej maxi wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o taką zrobiłam minę :O ;p genialne i szybsze, bo mniej zabawy z rozlewaniem ciasta do mniejszych foremek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Muszę wypróbować, a ta większa wersja wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  9. to wyglada lepiej niz genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego puddingu jeszcze niestety nie robilam! ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)