czwartek, 22 maja 2014

.660. dalej pachnie bzem! a za oknem słońce

~razowa kasza manna na mleku z jajkiem, waniliową odżywką białkową, duszonym jabłkiem i orzechami pecan~


Słońce postanowiło zadośćuczynić za wtorkową ulewę i wczoraj wspaniale przygrzało! Pogoda była cudowna, jak dla mnie - tak może być 365 dni w roku :) A co można robić w taką pogodę? Na przykład wybrać się na zdjęcia! :) Wczoraj pokazałam kilka ujęć mojego autorstwa, więc dzisiaj ja po drugiej stronie aparatu (gdzie czuje się mniej pewnie/gorzej(?) ale wszystkiego trzeba próbować :)).


22 komentarze:

  1. Ale masz slodki usmiech:)
    Ja czuje sie i z tej i z tej strony dobrze.. ale jednak chyba wole fotografowac:)
    Sniadanko wyglada oblednie, chyba kiedys do Ciebie wpadne zebys mi takie zrobila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz powodów absolutnie, żeby po tej stronie aparatu się czuć mniej pewnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny fajny pomysł na zdrowe śniadanko.ja polecam owsiankę czekoladową..kaszkę kukurydzianą z syropem owocowym i musli..
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/search/label/na%20s%C5%82odko

    OdpowiedzUsuń
  4. Za bez, to ja już podziękuję- bo mam alergię, ale na Twoją kaszę mannę mam ogromną chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusi ta razowa kasza manna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę włosów! nie dość, że dłuugie to jeszcze takie zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te zdjęcia, najlepsze to z uśmiechem ;) Masz super włosy, musisz o nie bardzo dbać, że tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam bez i twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smacznie :) U mnie niestety bzem już nie pachnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ty, cudowne włosy - nic dodać nic ująć - słonecznie się uśmiecham od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ty, cudowne włosy - nic dodać nic ująć - słonecznie się uśmiecham od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ty masz piękne włosy, zauroczona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i piękna Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna! i nie mówię tu wcale o kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Heeeeeej! Gdyby taka pogoda była 365 dni w roku, to założę się!, nie docenialibyśmy jej:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze wszystkich stron tylko kusicie mnie do nabycia takowych odżywek. Jasne, wszystkiego trzeba spróbować...A na prawdę jako modelka również bardzo dobrze się sprawdzasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że poniekąd mniej pewnie, zdjęcia wcale tego nie oddają. Wyglądasz na nich, szczególnie ostatnim, pięknie i promiennie.
    Hummus z batatem zrobiłam. I już bardzo nad tym ubolewam, że prawie nic po nim nie zostało! Wszystko co uwielbiam w jednym, z nieograniczoną możliwością podania. Ale następny hummus będzie z pieczonym burakiem! http://www.jadlonomia.com/2013/04/hummus-z-burakiem.html Bardziej regionalnie. :)) Autorka bloga, sama właśnie zachwala dodanie to pasty pieczonego batata czy marchewki, by podkręcić jego smak.

    OdpowiedzUsuń
  18. i z tej i z tej strony aparatu prezentujesz się świetnie (:
    manna z jabłkiem, podobnie jak dziś u mnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. o tak, pogoda najcudowniejsza! oby tak jak najdłużej ;)
    i ten zapach bzu... <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)