środa, 14 maja 2014

.652. z orzechowym wierzchem

~pieczona czekoladowa białkowa* owsianka z maślanoorzechowym wierzchem~
*z dodatkiem czekoladowej odżywki białkowej



PRZEPIS /1 porcja/
~60g płatków owsianych
~szklanka mleka sojowego czekoladowego (lub waniliowego/naturalnego)
~miarka (20g) odżywki białkowej o smaku czekoladowym
~2 łyżki jogurtu naturalnego (ok.40g)
~czubata łyżka masła orzechowego (ok.20g)
~cukier/stevia do smaku

Płatki gotujemy na mleku do momentu aż wchłoną cały płyn. Dodajemy odżywkę białkową i słodzimy do smaku (opcjonalnie). Przekładamy do foremki wyłożonej papierem do pieczenia. Jogurt mieszamy z masłem orzechowym i ew. słodzimy po czym tą masą smarujemy wierzch owsianki. Wkładamy owsiankę do piekarnika rozgrzanego do 180-200*C (termoobieg) i pieczemy ok. 35 minut. Smacznego! :)

15 komentarzy:

  1. Można czymś zastąpić odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15g mleka w proszku + czubata łyżeczka kakao

      Usuń
  2. wierz wygrywa. już od dawna chcę się zabrać za brownie z masłem orzechowym, tylko teraz nawet masła nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Maślanoorzechowy wierzch brzmi przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysl na wykorzystanie odzywki:) skad/jaka i za ile masz? Bo musze w koncu zakupic!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wierzch obłędny, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wierzch! Uwielbiam takie orzechowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śmiesznie wyglada haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie owsianki, i jeszcze tak apetycznie podane! wierzch jak dla mnie zwycięzcą dzisiejszego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko co czekoladowe albo orzechowe zdobywa moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na miniaturce uznałam Twoje śniadanie za herbatniki przełożone jakimś ciemnym kremem... tymczasem to orzechowa 'przykrywka'!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieczona owsianka na taką pogodę jak znalazł :D Zapisał Ciebie do listy :) Może uda się Tobie przetestować Habyżki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko to wyglada najlepiej przepis juz jest moj szczena opada <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podejrzewam, ze ten wierzch byl niesamowity w smaku :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Orzechy, owsianka, czekolada! Idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)