piątek, 16 maja 2014

.654. sernik co modelem nie zostanie (i paczka)

~gotowany kakaowy sernik z domowym rabarbarowym curd'em~


Zimno, szaro, deszczowo...Wait, what, czy na pewno jest maj? 
Wczoraj wróciłam do domu zmęczona i...mokra (note to self: nawet jeśli rano są przebłyski słońca - wziąć parasolkę). Nie zbyt dobry humor miałam, ale w jednej chwili się poprawił :) Otóż przyszła do mnie paczka od Skworcu :) Za każdym razem chwalę kontakt z Panem Markiem, szybką wysyłkę, dobre zabezpieczenie produktów i oczywiście - same produkty, więc nie przedłużając napiszę, że i tym razem wszystko było na tip-top :) A co znalazło się w paczce?


*klik*

11 komentarzy:

  1. rabarbar i czekolada :3 U mnie też mokro :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zawartość przesyłki genialna! sama czaję się na tę wanilię i kawę toffi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, Skworcu to ma cudeńka muszę przyznać :> widze dużo herbatek i kaw.. ja na zakupach mam podobnie ;) tyle nowych smakow do wyprobowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba już to pisałam, ale bardzo mi się podoba podanie serniczka w formie puddingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same smakołyki w twojej paczce, dziś sama dostałam - z tofu - jest najlepsze! :)
    a serniczek z tym curdem bez wątpienia smakował cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skworcu to genialna firma! Ich produkty są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ostatnio podobną sytuację, co do - "nie wcale nie potrzebna mi jest parasolka" ;) Dzisiaj już miałam ją pod ręką, ale oczywiście nie padało. Świat mi robi na złość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten rabarbarowy curd, będę musiała zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zrobić taki serniczek? byłabym wdzięczna za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomimo tego, że nie modelem nie zostanie, to na pewno i tak musiał byc bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszedł swietnie <3 Jak boska zawartosc paczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)