poniedziałek, 5 maja 2014

.643. powrót do prostoty

~cynamonowy jogurt z domową sezamową granolą~



Potrzebowałam resetu od wszelkich oryginalnych i wymyślnych śniadań. Czasami coś tak prostego jak jogurt z granolą smakuje o niebo lepiej niż wszelkie jednoporcjowe wypieki :) A ta granola...muszę być nieskromna i napisać, że każda kolejna, jaką robię jest lepsza od poprzedniej! :o
Jedziemy załatwiać sprawy związane z paszportem, a potem ja pędzę na praktyki. Szkoda, że dzisiaj nie będzie nikogo z mojej klasy...Oby w ogóle ktoś oprócz mnie był! :D

19 komentarzy:

  1. zawsze powtarzam, że prostota czasem jest najlepsza! a granola musiała być cudowna :) czekam na przepis ;)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezamowa? Musiała być pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOOOO uwielbiam taką prostotę i to bardzo :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciągle zapominam, żeby zrobić granolę, muszę się zabrać za to w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto, ale bardzo smacznie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mega smacznie nie zawsze trzeba wymyslać ! <3 U ciebie zawsze jest genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jogurt z cynamonem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasem lubię tak oderwać się od tych wszystkich wymyślnych smaków. Twoja granola mnie urzekła. Dodałaś gdzieś do niej przepis?

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie na zdjęciach to nawet granola wygląda spektakularnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami taka prostota jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię zjeść czasem jakieś proste śniadanie, tego typu. A sezamowa była na pewno bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoim granolom będę już ufać w ciemno! :D Poprzednią brat mi wyjadł, więc on chyba też :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ach, te duże odłamki granoli zawsze znikają pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. troche doswiadczenia, to i granola lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Granola najlepsza! Codziennie można jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piernikową robiłam i była przeepyszna <3 a przepis na sezamową gdzieś można znaleźć? szukam i szukam skoro tak polecasz i znaleźć nie mogę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na sezamową będzie na drugim blogu jak nadrobię wszystkie inne przepisy czekające w kolejce :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)