sobota, 26 października 2013

.456. podwójnie jabłkowa

~owsianka na naturalnym soku jabłkowym z jabłkiem i masłem orzechowym~



Ten sok kupił od znajomego mój Tato. Jest przepyszny! Tylko jabłka, nic więcej, żadnego cukru czy konserwantów, a jest bardzo, bardzo słodki, mówię Wam, mistrzostwo! I pierwszy raz gotowałam owsiankę na soku - mistrzostwo nr 2.
Wiecie, dziękuję Wam za wszystkie wczorajsze komentarze! Tak mi się miło zrobiło czytając to. Dziękuję!
Dzisiaj - jeszcze ja, po raz ostatni na razie (?), jutro już jakieś inne jesienne fotografie ;)







31 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Nie mówię oczywiście tylko o sposobie uchwycenia owsianki, ale Ty jesteś taka charakterystyczna.
    Moje ulubione zdjęcia to trzy ostatnie, z ostatnim na czele. Po prostu genialne. Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zrobić owsiankę na soku. Twoja wygląda bardzo apetycznie!

    Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! samej marzy mi się taka jesienna sesja, ale sama sobie zdjęć nie zrobię... musiałabym kogoś zaangażować ;d
    owsianka podwójnie jabłkowa? taka na 100% za niedługo pojawi się i u mnie na śniadanie - jest genialna! połączenie dwóch produktów bez których w sumie nie rozstaje się prawie każdego dnia - owies i jabłka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś taka fotogeniczna że więcej zdjęć jest konieczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :))) i jaki uśmiech hahaha ale jak można się nie uśmiechać po takim śniadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, jabłkowe owsianki wymiatają <3

    zdjęcia niezwykle klimatyczne, a ty jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te Twoje jesienne zdjęcia :)
    a owsianka na soku bardzo mi smakowała, zazdroszczę możliwości spróbowania takiego prawdziwego, ja jakoś cały czas odwlekam zainwestowanie w sokowirówkę, a znajomi z tego co wiem też nie posiadają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie dzis tez jablkowo, ale jaglanka :-) pozdrawiam i zycze milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już Ci mówłam, że jesteś śliczna i powtórzę to jeszcze raz! Masz taką niespotykaną urodę *.*
    O, muszę pokombinować z owsianką na soku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Owsianka wygląda obłędnie!
    I zazdroszczę takiej jesiennej sesji, wyszła naprawdę genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. owsianka pierwsza klasa! jestem ciekawa tego soku - z samych jabłek musiał być genialny<3
    a Ty wyszłaś ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jabłko i masło orzechowe - cudne połączenie!
    bardzo mi się podobają te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Owsianka na soku jabłkowym i z jabłkiem? jak dla mnie to niebo! kocham jabłka, muszę dziennie zjesc co najmniej jedno :p
    twoje ostatnie zdjęcie powala na kolana! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapominam ugotować na soku, nosz zapominam! :<

    Co do wczorajszego wpisu, uwierz w siebie, sama uwierz w to, że masz cudownie ciepłe i interesujące wnętrze, że nie musisz nikomu udowadniać, że je masz, że nie musisz czekać, aż je ktoś zauważy, bo Ty je masz, bo jesteś całością złożoną z emocji, uczuć, myśli i wyglądu, jesteś w tym niepowtarzalnym zbiorem elementów, które składają się na CAŁĄ Ciebie. I jeśli ktoś komplementuje choćby jeden z tych elementów, jedną cechę, którą akurat w danej chwili zauważył - to uśmiech w Twoją stronę:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu ostatni! jak masz więcej- chcę więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. prosto i pysznie :) bardzo mi posmakowała owsianka na soku pomarańczowym, teraz czas na jabłkowy w związku z tym

    OdpowiedzUsuń
  17. to ostatnie zdjęcie jest takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. No też chcę owsiankę na soku, no :D Jabłko i masło orzechowe, najlepiej !
    A Ty śliczna jesteś, naprawdę, śliczna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiej firmy jest to masło czekoladowe? Bo cudownie się rozpłynęło po tej owsiance. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Owsianka na soku bardzo mnie intryguje ale boję się jej spróbować :)
    Boże ja chce być taka ładna jak ty *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne zdjęcia :) Ślicznie powychodziłaś na nich. Chcialabym wyglądać jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcie jak podrzucasz liście- mistrzostwo nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uwielbiam owsianki na soku, spróbuj na jednodniowym z antonówek - mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Owsianka mistrzowska :) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. To pierwsze, czarno białe i z liśćmi są dla mnie numer jeden! :) Piękne!
    A w owsiance najlepsze połączenie! Na soku jeszcze nie gotowałam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jabłko z masłem orzechowym to wspaniałe połączenie! a jeszcze z owsianką na soku to musiała być bomba :) ja używam tych w kartoniku bez cukru i chętnie bym spróbowała takiego naturalnego.
    Masz niesamowitą urodę!

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo, to moja ostatnia owsianka ;) naturalne soki są przepyszne, gdy tylko jakiś mam to robię tę owsiankę. ostatnio właśnie robiłam i także chwaliłam się nią na blogu. moje ulubione dodatki do niej to, jak u Ciebie, masło orzechowe, ale też rodzynki/żurawina albo jakieś orzechy, prażone lub normalne, świeże. ;)
    lubię Twoje zdjęcie z uśmiechem, mocno pozytywne! musisz dużo się uśmiechać! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. masło orzechowe to bym Ci wyjadła!
    masz piękne włosy i jesteś bardzo podobna do mojej znajomej :) dziś też rzucałam liśćmi- ku uciesze mojego psa ;) ale mi nikt nie chciał zdjęć robić, co robiłam nie tak? ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba nawet lepsze połączenie niż masło-banan :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)