niedziela, 3 sierpnia 2014

.700. rozpoczynam wakacje + współpraca cz.1

~owsianka na mleku z czereśniami (także w środku) i domową tahini~



Jak dobrze obudzić się z myślą, że następnego dnia nie idzie się do pracy... ;) Zgodnie z tytułem mogę już rozpocząć wakacje. Został mi miesiąc, ale po przepracowaniu poprzedniego, ten będzie świetną nagrodą i odpoczynkiem ;) Wczorajszy dzień był bardzo miły, ale napiszę o nim jutro, a teraz przejdę do drugiej części postu, czyli współpracy.






Na początku tygodnia otrzymałam paczkę od KFD zawierającą odżywkę białkową w formie deseru. Jest to czysta kazeina micelarna, produkt zawiera dużo białka, a mało węglowodanów i tłuszczu. Nie ma w nim też sztucznych i chemicznych dodatków. Do przetestowania wybrałam smak kokosowy i juz nie mogę się doczekać kiedy spróbuję "deseru" ;) Więcej o produkcie możecie przeczytać TUTAJ. Aktualnie trwa promocja i można kupić odżywkę w bardzo przystępnej cenie. Zajrzyjcie też na FORUM KFD jeśli interesujecie się sportem i pokrewnymi tematami.


17 komentarzy:

  1. Wygląda cudownie!
    I uwielbiam tą miseczkę :) Gdzie taką dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz odpoczywaj na maksa! :) przyjemnej niedzieli! a dzień oczywiście rozpoczęłaś przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta miseczka wypełniona po brzegi bardzo kusi. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tę samą odżywkę, o tym samym smaku. Konsystencja mi bardzo odpowiada. Może zainspirujesz jakimiś jeszcze ciekawymi pomysłami na wykorzystanie jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składników jest dużo, bo szczypta soli, szczypta sody, proszek itd, ale jeśli chodzi o smak to jest właściwie tylko marchew i kokos, z nutą cytryny, która pomaga wydobyć smak z poprzednich ;)
      Ale co kto lubi :)
      Udanego odpoczynku na zasłużonych wakacjach swoją drogą.

      Usuń
  5. Zgrabne połączenie, musiało być przepysznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ona ślicznie wygląda <3
    Chciałam właśnie spróbować nawiązać współpracę z tą firmą , tylko nie wiedziałam czy napisać do nich na fb czy przez email. Jak ty to zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami piszą do bloggerów z którymi chcą współpracować :)

      Usuń
    2. To tak jak Primavika... Trzeba uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
    3. Mozesz kupic kazeine i bez wspolpracy, warto ;) Martyna, a Tobie juz mowilam - jak bedziesz robila to dodaj wiorkow kokosowych. CUDO!

      Usuń
  7. Zazdraszczam świeżych czereśni :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna miseczka smacznie wypełniona - czeresnie wyglądają jakby chciały z niej wyskoczyć ;) miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy :) Patrząc na Twojego bloga i śniadania, to nie dziwię się, że ją Tobie zaproponowali. Od dłuższego czasu przeglądam, i zawsze jest tu tak smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna paczka! Chociaż ja takich odzywek nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych wakacji ! :D Liczymy na dużo nowych przepisów i inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)