środa, 13 sierpnia 2014

.710. deser białkowy jak BOUNTY

~kokosowy deser białkowy z kakao i wiórkami kokosowymi (również w środku)~



to.smakowało.obłędnie!
Chyba najlepsza wersja kokosowej kazeiny!

PRZEPIS /1 porcja/
~30g kazeiny kokosowej KFD
~165ml mleka
~10g kakao
~10g wiórków kokosowych + opcjonalnie łyżeczka na wierzch

Do miski wsypać kazeinę, wlać mleko i ubić mikserem przez ok. 2 minuty do otrzymania gęstej, budyniowej konsystencji. Ciągle ubijając dodać wiórki kokosowe, a po chwili kakao, ubijać do momentu połączenia się składników. Przełożyć do naczynia, podawać z wiórkami kokosowymi lub innymi dodatkami. Smacznego! :)
*ja włożyłam do lodówki na 10 minut przed spożyciem

Szybkie śniadanie i...w drogę. Kierunek Mazury. Zmieniam nastawienie i myślę pozytywnie - może będzie fajnie! :) Czy śniadania będę dodawać na bloga - to się okaże jutro rano. Ale na pewno będę na instagramie, więc zapraszam - KLIK, zmieniłam konto, więc jeśli śledziliście poprzednie, musicie się przestawić na to :)

19 komentarzy:

  1. to.wygląda.wystarczająco.dobrze! :b
    udanego wyjazdu, Mazury są piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak myslisz czym daloby sie zastapic kazeine zeby uzyskac podobny efekt? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maka kokosowa + ubite bialko daloby rade? :)

      Usuń
    2. Raczej nie, bo to będzie zupełnie inna struktura, mąka będzie grudkowata i wyjdzie zbita masa, ten deser jest bardziej jak bita śmietana :)

      Usuń
  3. Za bounty nie przepadam, bo trochę za słodkie dla mnie, ale jego zdrowsza-śniadaniowa wersja to musi być niebo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla takiego śniadania chyba zainwestuję w kazeinę!
    Miłego wypoczynku, jak mówią, Mazury cud natury, będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym tylko miała kazeinę... :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda mega apetycznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytam, czytam i w głowie mam tylko Bounty :D świetną ma konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam kazeiny.. nawet nie wiem co to jest ;c
    Ale wygląda pysznie!
    Udanego pobytu!

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie delikatne i zapewne pyszne ♥ Baw się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu, baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie desery :)
    chociaż batonika bounty nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To musiało być niebo w gębie! Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity :) Uwielbiam bounty!

    OdpowiedzUsuń
  14. bosszzze toz to orgazmu mozna dostac juz tylko patrzac na fote a co dopiero to zjesc ...grrrr jestem wrecz maniaczka takich deserow :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Drogi Anonimie, miło byłoby mi poznać Twoje imię, lub chociaż pseudonim.
Wszystkie komentarze są moderowane - te, które uznam, za obrażające mnie lub inne osoby / bezsensowne itp. po prostu nie będą akceptowane :)